علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی نسبت به شعار تماشاگران استقلال در بازی امروز واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی فولاد در پاسخ به اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، گفت طالقانی در حدی نیست که درباره فولاد و منصوریان اظهار نظر کند.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، مجبور شد توییت‌های قدیمی‌اش علیه گرت بیل و تیم جدیدش را پاک کند.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، مجبور شد توییت‌های قدیمی‌اش علیه گرت بیل و تیم جدیدش را پاک کند.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تحت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تعت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
وکیل یکی از متهمان توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در ورزشگاه والنسیا مدعی شد او فقط زیر بغلش را خارانده بود و مقابل وینیسیوس ادای میمون در نیاورد!
لئاندرو پریرا در صفحه مجازی خود به یک هوادار پرسپولیس توهین کرد
سارا عبدالملکی هدیه عجیب مسئولان شورای شهر محل زندگی خود را توهین آمیز دانست.
پدر آرات حسینی با نوشتن متنی در اینستاگرام توهین عجیبی به ایرانی‌ها کرده است.
رحیم پور ازغدی گفت: مغز‌ها را فراری می‌دهیم بعد، به مغز‌های فراری می‌گوییم برگردید! به فرض برگشتند چه برنامه‌ای برای آن‌ها دارید؟!
از دیروز پرسپولیسی‌ها توهین و فحاشی می‌کنند که چرا رفتی تمرین استقلال، مگر شما چیزی در جیب من گذاشتید که طلبکار هستید؟ اصلا آنفالو کنید؛ خداحافظ!
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
زلاتان ابراهیموویچ در مورد هواداران پاری‌سن‌ژرمن که مسی را هو کردند واکنش عجیبی را از خود نشان داد.
میودراگ بزوویچ مربی سابق لوکوموتیو، دینامو و روستوف بازی با ایران و عراق را برای روسیه مناسب نمی‌داند.
سرمربی بارسلونا بعد از درگیری لفظی با بازیکن رئال مادرید با کارت زرد داور جریمه شد.
روزنامه کیهان نوشت: طی هفته‌ها و روز‌های گذشته، در حوزه سیاست خارجی، جمهوری اسلامی ایران، چند دستاورد بزرگ و بعضا بی‌نظیر داشت.
ایکر کاسیاس همبازی سابق جرارد پیکه در تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگویی، از جرارد پیکه به عنوان یک «فرد احمق و خرفت» یاد کرد.
در برنامه شهروند و مافیا مجری صداوسیما توهین‌های عجیبی به تیم فوتبال پرسپولیس و طرفدارانش کرد.
ابوالقاسم طالبی، فیلمساز «قلاده‌های طلا» در برنامه «هفت» به تمسخر سینماگران زن می‌پردازد.
واحد رسانه‌ای هیأت ثارالله زنجان در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س)، یکی از سرودهای مهدی رسولی برای ولادت حضرت با عنوان «کیه که بشناسه زهرا رو» را منتشر کرد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت قبلی این نشریه به پیامبر اسلام، عجیب ندانست.
باشگاه پرسپولیس پیگیر شکایت خود تا حصول نتیجه است در حالی که مجری مورد نظر هنوز بابت شوخی عجیب و توهین به گل محمدی حاضر به عذرخواهی هم نشده است!
شب گذشته در برنامه پخش زنده ویژه جام جهانی شبکه تیک اسپورتس آرژانتین، دسته‌ای از هواداران آلبی سلسته، علیه فرانسه و کیلیان امباپه شعارهایی توهین آمیز سر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ