جنجال پورتو - فامالیسائو تمام نشده و تحقیقات در مورد توهین نژادپرستانه به په‌په ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بایرن مونیخ توهین های نژادپرستانه به ماتیس تل در فضای مجازی را محکوم کرد.
6 هوادار والنسیا به اتهام توهین نژادپرستانه علیه وینیسیوس جریمه مالی شده و یک سال از حضور در ورزشگاه محروم خواهند بود.
وکیل یکی از متهمان توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در ورزشگاه والنسیا مدعی شد او فقط زیر بغلش را خارانده بود و مقابل وینیسیوس ادای میمون در نیاورد!
بعد از جنجالهای توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در اسپانیا امروز اعلام شد دو تیم ملی برزیل و اسپانیا یک بازی دوستانه برای کمک به مبارزه با نژادپرستی برگزار خواهند کرد.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
پس از توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور در بازی مقابل والنسیا، مجسمه مسیح در برزیل در حمایت از این بازیکن و همه کسانی که از نژادپرستی رنج می برند، به مدت یک ساعت خاموش شد.
روبرتو کارلوس، ستاره سابق رئال مادرید و اسطوره فوتبال برزیل، از هموطنش وینیسیوس جونیور در مقابل حملات نژادپرستانه حمایت کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با والنسیا به شدت از شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور و انفعال لالیگا در مورد آن انتقاد کرد.
تیم فوتبال پورتو در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در دیداری سخت و جنجالی به مصاف فامالیسائو رفت و با پیروزی در این مسابقه فینالیست شد.
پلیس تورین 171 هوادار یوونتوس را پیدا کرده که در بازی رفت یووه و اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، به لوکاکو توهین نژادپرستانه کرده بودند.
محرومیت هواداران یوونتوس بابت توهین نژادپرستانه به روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان، به حالت تعلیق درآورد.
هواداری که در جریان بازی مایورکا-رئال مادرید به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بود، سه سال حق ورود به ورزشگاه اختصاصی مایورکا را نخواهد داشت.
هوادار چلسی به خاطر توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین سه سال از حضور در استادیوم‌ها محروم شد.
باشگاه تاتنهام نسبت به توهین های نژادپرستانه به ستاره 30 ساله خط حمله خود واکنش نشان داد.
برنتفورد دیشب موفق شد با گل ایوان تونی آرسنال را 1-1 متوقف کند. باشگاه برنتفورد با انتشار بیانیه‌ای توهین‌های نژادپرستانه به او بعد از بازی دیشب مقابل آرسنال را به شدت محکوم کرد.
کمیته برگزاری مسابقات لالیگا به اتفاقات بازی رئال و وایادولید واکنش نشان داده و شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس را محکوم کرد.
لوئیس همیلتون با انتشار یک استوری، توهین های نژادپرستانه به شوامنی و موانی را محکوم کرد.
شب گذشته در برنامه پخش زنده ویژه جام جهانی شبکه تیک اسپورتس آرژانتین، دسته‌ای از هواداران آلبی سلسته، علیه فرانسه و کیلیان امباپه شعارهایی توهین آمیز سر دادند.
ریچارلیسون، ستاره تیم ملی برزیل و تاتنهام، در جریان بازی برابر تونس با توهین نژادپرستانه مواجه و بسیار از این اتفاق عصبانی شد.
هواداران اتلتیکو مادرید پیش از آغاز دربی مادرید بارها و بارها شعارهایی توهین‌آمیز علیه وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید، سر دادند.
باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.
باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.
باشگاه چلسی تحقیقاتی را درباره احتمال توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ