مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از تدوین برنامه‌ای در شهرداری تهران به‌منظور کاهش آلودگی هوای پایتخت خبر داد و گفت: در این برنامه، راهکارهای کاهش آلودگی هوا کاملا مشخص شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه اقدامات و برنامه های‌ترویج و توسعه وزنه برداری، تفاهم نامه همکاری با شهرداری تهران را امضا کرد.
شهردار تهران گفت: توجه به نوجوانان برنامه امسال شهرداری پایتخت در حوزه فرهنگی است.
شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت مسکن در سال گذشته و برنامه‌های قرارگاه مسکن در سال جاری توضیحاتی داد.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
عضو شورای شهر تهران گفت: توقع ما از شهرداری این است که برنامه ریزی جدی برای سال نو و ماه مبارک رمضان داشته باشد که هم مفرح و شادی آور و هم معنوی باشد.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در رابطه با استخدام نیرو در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مراسم‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از دست‌اندازی شهرداری اسلامشهر به حریم شهر تهران خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در صحن شورای شهر انجام میشود.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سرقت‌ها از شریان‌های بزرگراهی تهران را دسته بندی کردیم که در حوزه تابلو‌های سطح بزرگراه‌ها به دلیل آنکه جنس این تابلو‌ها عمدتا آلومینیومی است هنوز شاهد بروز سرقت در این حوزه هستیم که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده باید جنس این تابلو‌ها تغییر کند و به جای آلومینیوم از آهن استفاده کنیم و در جا‌هایی که جنس تابلو‌ها تغییر کرده است میزان سرقت‌ها یا به شدت کاهش یافته و یا به صفر رسیده است.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: برنامه چهارم شهرداری تهران در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر در حال بررسی است.
شهردار تهران گفت: در بخش مشاغل خانگی و ایجاد زمینه نمایشگاهی و عرضه محصولات برای آنها اقدامات جدی را دنبال می‌کنیم.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برنامه توسعه چهارم شهرداری تهران توسط علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در جلسه آتی شورای شهر ارائه خواهد شد.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد بازگشایی کامل اتصال خیابان‌های فرهیختگان، خادمین و زحمتکش در غربی‌ترین نقطه تهران خواهیم بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی احیا و بازچرخانی آب در صحن شورا خبر داد.
شهردار تهران گفت: یکی از برنامه های شهرداری تهران ساماندهی راکبان و موتورسواران است.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از بازنگری و بهبود نظام بودجه ریزی شهرداری تهران خبرداد و گفت: استراتژی ما اصلاح و بهبود نظام تدوین بودجه در راستای ایجاد شفافیت و انضباط مالی است.
شهردار تهران پس از نشستن بر مسند شهرداری پایتخت ساخت سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داد و پیش بینی میشود تا پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جواز شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن گزارش های نظارتی شورا از عملکرد شهرداری تهران توسط این کمیسیون خبر داد.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفـت: باید برنامه چهارساله ای را تدوین کنیم که در عین دارا بودن نگاه راهبردی، قابلیت اجرایی بالایی نیز داشته باشد.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: معمولاً در پیوند برنامه و بودجه گسست وجود دارد و باید تلاش شود بودجه سالیانه شهرداری تهران متناظر با برنامه چهارساله تهیه و تدوین شود.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از ابلاغ وزارت کشور برای انطباق برنامه‌های توسعه‌ای شهرداری‌ها با دوره‌های مدیریت شهری خبر داد.
مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: تعداد دست فروشان از ۳۱ هزار نفر به پنج هزار و ۸۰۰ نفر رسیده و در برنامه مقرر شده که این تعداد را نیز کاهش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ