پارلمان پرتغال با اکثریت آرا فاجعه نکبت (اشغال فلسطین) به دست رژیم غاصب صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ را به رسمیت شناخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران بعد از کسب یک مدال نقره در روز نخست، پنجمین طلای تیم ایران را در روز پایانی به خود اختصاص داد.
عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران بعد از کسب یک مدال نقره در روز نخست، پنجمین طلای تیم ایران را در روز پایانی به خود اختصاص داد.
پنجمین باخت پیاپی تیم ملی بسکتبال با هاکان دمیر
پنجمین طلای کاروان ورزشی دانشجویان در سی و یکمین دوره یونیورسیاد چین را ناهید کیانی به نام خود ثبت کرد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که پنجمین رآکتور نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه اوکراین نیز از مدار تولید خارج شده است.
فارغ از شائبه‌ها در مورد حضور رضایی در انتخابات آتی مجلس، در فرصت یک هفته‌ای وزارت کشور به نامزدها مطابق با قانون جدید انتخابات، شگفتی‌سازی ناشی از حضور دقایق آخر ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس گرفته شده است.
پرسپولیس از دقایقی قبل در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف مس رفسنجان رفته است.
تیم پرسپولیس در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که 4 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
حسین صادقی هافبک فصل گذشته هوادار با عقد قرارداد یکساله به ملوان ملحق شد.
علیرضا خشکفا مدافع اندیمشکی که سابقه قهرمانی با ملوان بندر انزلی در لیگ دسته اول را دارد با نظر پورموسوی به جمع آبی پوشان دیار کارون پیوست.
پنجمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
تیم ملی نوجوانان ایران برای پنجمین بار به مسابقات جام جهانی نوجوانان صعود کرد
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
دو تیم ژاپن و کانادا در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ژاپن به پایان رسید.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
منابع لبنانی از تنش های لفظی میان برخی نمایندگان لبنانی و نبیه بری رئیس پارلمان این کشور در پنجمین جلسه انتخاب رئیس جمهور جدید خبر دادند.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان در پنجمین جلسه پارلمان این کشور، دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
پارلمان لبنان روز پنج شنبه هفته جاری برای پنجمین بار برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور، تشکیل جلسه می دهد.
روزنامه گاردین در گزارشی به مناسب بیست و پنجمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نوشت که کابینه جدید این رژیم افراطی ترین کابینه تاریخ خواهد بود.
صهیونیست ها برای پنجمین بار ۴ سال گذشته پای صندوق های رای رفته اند تا شاید بتوانند به بی ثباتی سیاسی و انحلال پیاپی کابینه ها پایان دهند.
منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
بیست و پنجمین دوره انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست) که پنجمین انتخابات در کمتر از چهار سال گذشته است، از صبح امروز در اراضی اشغالی آغاز شد.
بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه (دو روز پیش از موعد رسمی آن) با اخذ رای از نظامیان، آغاز شد.
هیاتی متشکل از ۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در یکصد و چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی IPU که در شهر کیگالی کشور «روآندا» در حال برگزاری است، حضور یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ