پارلمان لبنان روز پنج شنبه هفته جاری برای پنجمین بار برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور، تشکیل جلسه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیات وزیران مهمترین وظایف سرپرست وزارت ورزش است.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر هند هنگام پخش سرود ملی هند دستش را روی قلبش می‌گذارد و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شود دستش را به آرامی از روی سینه پایین می‌آورد.
رئیس‌جمهور روسیه از بکارگیری موشک‌های قاره‌پیما در ناوگان نظامی این کشور خبر داد.
برای رفع خلأ قدرت در لبنان، همکاری و توافق سعودی‌ها و جمهوری اسلامی بسیار ضروری است و بدون چنین توافقی، انتخاب رئیس‌جمهور جدید اگر هم به فرض نزدیک به محال، عملی باشد، شرایط لبنان را بی‌ثبات و ناپایدار نگه می‌دارد.
رئیس‌جمهور آمریکا که اخیراً حرکات عجیب و غریبش بیشتر شده پس از پایان سخنرانی‌اش برای ملکه فوت‌شده انلگیس آرزوی سلامتی کرد.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که جنبش امل و حزب‌الله لبنان قرار نیست در جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان، رأی سفید بدهند.
رئیس‌جمهور اوکراین از وضع دور تازه‌ای از تحریم‌ها علیه نهادها و افراد روس خبر داد.
تبریز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: قیمت جدید تراکتور به زودی تعیین می‌شود.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از کشف ذخایر نفتی جدید در منطقه شرقی این کشور خبر داد.
تقریباً روشن است که سفر امیرعبداللهیان به بیروت، با هدفِ کمک به انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان با درنظر داشتنِ علایق و منافع سعودی‌ها صورت گرفته است، اما وضعیت لبنان چنان پیچیده است که توافق در مورد آن کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا به نظر می‌آید.
رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید تحریم‌های تازه‌ای را علیه نهادها و شهروندان برخی کشورها وضع کرده است.
در ادامه افزایش تنش بین صربستان و منطقه جدایی‌طلب کوزوو، رئیس‌جمهور صربستان تأکید کرد که کوزوو بخشی جدایی‌ناپذیر از این کشور است.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری مجلس «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب خواهد رسید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی در مجلس بررسی خواهد شد.
رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد نهادهای مالی دنیا بایستی با واقعیت‌های جهان چندقطبی منطبق باشند و بر مبنای اصول دموکراسی عمل کنند.
حزب کمونیست چین رئیس‌جمهور کنونی این کشور را به مدت ۵ سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب کرد.
حزب کمونیست چین رئیس‌جمهور کنونی این کشور را به مدت ۵ سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب کرد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با یک شبکه کانادایی ضمن تکرار ادعاها درباره فروش پهپادها به روسیه، اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.
عبداللطیف رشید گفت: صلحت عراق، به منزله مصلحت جمهوری اسلامی ایران و مصلحت جمهوری اسلامی ایران به منزله مصلحت عراق است.
رئیس‌جمهور روسیه سند ۳۱ صفحه‌ای سیاست خارجی جدید این کشور را تصویب کرد که مفهوم بنیادی و اصلی آن محافظت از «جهان روسی» و ترویج فرهنگ‌ها و سنت‌های روسی است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت در یکسال گذشته اهتمام ویژه‌ای برای تعامل با نمایندگان مجلس داشت، گفت: بالغ بر ۴۰ لایحه جدید هم به مجلس ارسال شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ