امروزه فلافل‌های آماده و کارخانه‌ای و در واقع فلافل یخ زده در تمام هایپر مارکت‌ها و سوپر مارکت‌ها وجود دارد، اما کیفیت و سلامت فلافل دست ساز و خانگی چیز دیگری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
شما می‌توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
فلافل یکی از غذا‌های معروف عربی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در ویدئوی زیر طرز تهیه فلافل خانگی آموزش داده شده است.
فلافل بدون نخود نوعی روش پخت فلافل است که در آن به جای نخود از دال عدس استفاده می‌شود و به همین دلیل دارای خواص بسیار زیادی است.
سبزی‌های کباب شده جزء اصلی این غذا هستند و این غذا را داغ سرو نمایید تا طعم واقعی یک تارت را حس کنید.
سالاد فتوچینی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب فتوچینی با سیب زمینی، خیارشور، هویج، فلفل، ذرت و... تهیه می‌شود.
مرغ کاری یا چیکن کاری یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که از ترکیب مرغ با ادویه کاری، فلفل، شیر و خامه تهیه می‌شود و بسیار خوش طعم و خوشمزه است.
لوبیا پلوی گیاهی همان لوبیا پلو است که به جای گوشت از ترکیب لوبیا با سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای و... تهیه می‌شود.
مرغ رستورانی یکی از روش‌های گوناگون پخت مرغ است که در آ مرغ با سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای و هویج طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و خوش طعم است.
سالاد گرجی یکی از انواع سالادهای بین‌المللی است که به دلیل داشتن بادمجان و فلفل کبابی عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.
ترشی لوبیا سبز یکی از انواع ترشی‌های خوشمزه ایرانی است که برای تهیه آن از ترکیب لوبیا سبز با گوجه، سیر و فلفل ترشی استفاده می‌شود.
سالاد لوبیا مکزیکی یکی از انواع سالادهای حبوبات خوشمزه و رنگارنگ است که از ترکیب لوبیا قرمز با کاهو، فلفل دلمه‌ای، خیار، پیاز و... تهیه می‌شود.
ترشی یونانی از ترکیب سبزیجات رنگارنگی مانند زیتون، هویج، فلفل دلمه‌ای، قارچ و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و پرطرفدار است.
ترشی هویج یکی از انواع ترشی‌های خوشرنگ و خوشمزه است که از ترکیب هویج با فلفل ترشی، موسیر و ادویه تهیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ