نایب رئیس سابق بانوان فدراسیون کاراته مجدداً به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امین کاظمیان می‌گوید ذوب‌آهن در دیدار برابر پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و برای کسب نتیجه وارد زمین خواهد شد.
منچسترسیتی دیگر امیدی به ادامه حضور برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، ندارد و نیکولو بارلا را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
دوره پیشین جشنواره فجر که با دبیری امینی برگزار شد، پرحاشیه ترین دوره این جشنواره بود و مشخص نیست مبنای انتخاب دوباره او چیست.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
انگار بعد از صد سال دوباره به این نقطه رسیده‌ایم که زنان حول یک‌سری مطالبات با هم به یک انسجام رسیده‌اند و حاضر نیستند پیشنهاد طرد اجتماعی را علی‌رغم هزینه‌هایی که بر دوششان گذاشته می‌شود، رعایت کنند و مردان هم کنار زنان ایستاده‌اند. به نظر من مردان با برادر مهسا امینی و بقیه اتفاق‌هایی که افتاده احساس همدلی کردند و این احساس همدلی و فهم مشترک مانع از طرد مردمی زنان می‌شود.
متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
در رده سوم فاکتور‌های مدنظر زنان پس از ایمنی خودرو، جنبه‌های ظاهری و محیط زیستی قرار دارند. چهره خودرو و همچنین میزان مصرف سوخت اتومبیل از جمله مشخصه‌های تاثیرگذار بر تصمیمات زنان هستند. قابلیت اطمینان خودرو و همچنین هندلینگ آن‌ها نیز در این دسته قرار می‌گیرند.
این موضوع خیلی مهم است که مقدار آبی که با آن زودپز شما به فشار لازم می‌رسد را بدانید و به­ میزان کافی از آن استفاده کنید. از نصف لیوان شروع کنید، اگر زودپز شما به فشار لازم نرسید، مقدار آب درون آن را بیشتر کنید. یک مکته دیگر این که، هیچوقت زودپز را تا حدی پر نکنید که به سوپاپ ایمنی برسد، چون ممکن است در آن غذا گیر کند و باعث ایجاد حادثه شود. برای پخت غذا در زودپز هرگز از روغن استفاده نکنید. حتی مقدار کمی از آن هم می‌تواند خطرناک باشد و باعث ذوب درزبند و دیگر اجزای زودپز شود.
زردچوبه، پرکاربردترین ادویه در دنیاست که از هزاران سال پیش به‌دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی کاربرد داشته است. چای زردچوبه یکی از روش‌های مفید استفاده است که در کنار بهره‌مندی از خواص این ادویه، انتخاب خوبی به‌عنوان نوشیدنی گرم در روز‌های زمستان خواهد بود.
در جلسه هیئت مدیره شرکت بیمه معلم، جناب آقای مفید امینی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این شرکت بیمه ای انتخاب شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با صدور حکمی یکی از مدیران سابق این فدراسیون را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.
امین نوروزی پزشک سابق باشگاه استقلال به عنوان یکی از پزشکان رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد.
پزشک باسابقه ورزش ایران که مسئولیت های مختلفی را در داخل کشور داشت، به عنوان پزشک مسابقات جهانی وزنه‌برداری انتخاب شد.
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم.
«بدیهی است بدون دعوت و حضور پزشکان عالیقدر و معتمد، در جلسات کمیسیون بمنظور بررسی علت مرگ فرزندمان، به جهت نوع برخوردهای اولیه پزشکی قانونی که جزییات آن به اطلاع ریاست محترم دادسرای جنایی رسیده است، اعلام می‌داریم که «به هیچ وجه» نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.»
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
اعضای مجمع کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا را به عنوان رئیس چهار سال آینده این کمیته انتخاب کردند. وی جانشین سیدرضا صالحی امیری شد که چهار سال این مسئولیت را برعهده داشت.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.
امید قالیباف گفت: همزمان با رشد کمی تولید، با ابتکار وزیر صمت و با هماهنگی با سازمان ملی استاندارد، تولید خودرو‌های تیبا، سمند و ساینا از ابتدای مرداد متوقف می‌شود و به جای آن خودرو‌های شاهین CVT، آریا، رانا AMT، هایما S۸ و آریسان۲ که ضرایب کیفی بالاتری دارند جایگزین خواهند شد.
پیش از این بازیگران چون مهران احمدی، بهناز جعفری و امین میری مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین محمد دستواره نارویی، مهدی دین‌ محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری نوجوانانی هستند که از طریق تست بازیگری و از میان صدها متقاضی برای حضور در نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند.
در روز نهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش در خواهد آمد و در همین چارچوب فیلم ابلق (نرگس آبیار) در ساعت 14 و فیلم زالاوا (ارسلان امیری) در ساعت 17 در برج میلاد اکران خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ