در جلسه هیئت مدیره شرکت بیمه معلم، جناب آقای مفید امینی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این شرکت بیمه ای انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلانکو گفت: «خرید کفش در یک فروشگاه تخصصی می تواند مفید باشد زیرا کارکنان آنجا می توانند پا را اندازه گیری کنند و به انتخاب بهترین نوع کفش برای پای کودک کمک کنند.البته این بدان معنا نیست که کفش ها باید قیمت بالایی داشته باشند.»
جو دوسر می‌تواند یکی از بهترین و مغذی‌ترین خوراکی‌ها برای تیروئید باشد و از این نظر به انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به بیماری‌های تیروئیدی تبدیل شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مجید رمضانی را به‌عنوان دبیر هیات اجرایی بیست‌ و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب کرد.
روزگذشته رئیس دیوان عدالت اداری به رغم مخالفت‌های دولت بار دیگر تأکید کرد که «انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است» حال باید دید با اصرار دیوان عدالت اداری و انکار دولت، لطیفی همچنان سکان استخدام در کشور را در دست خواهد داشت یا خیر؟
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است.
مفاد حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری است که نکاتی را به رئیس قوه قضاییه فرموده بودند و هچنین محور‌های اعلامی در سال گذشته در هفتم تیر که توسط رهبر معظم انقلاب در ۸ محور بود که در برنامه ریزی ما دخالت داشته و همواره با توجه به این اسناد بالادستی، برنامه قوه قضاییه را تنظیم کردیم.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
آلوئه‌ورا محلول شستشو بسیار موثر و مفیدی است که برای انواع پوست‌ها مفید است. افرادی که دارای پوست‌های مختلط هستند و یا مشکلات زیادی برای انتخاب محلول شستشوی صورت خود دارند، می‌توانند از محلول آلوئه‌ورا به‌سادگی استفاده کنند.
هشت بازیکنی که به انتخاب کی‌روش راهی جام جهانی قطر شده بودند در اردوی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ندارند؛ البته در این بین قدوس و مجید حسینی شرایط ویژه‌ای دارند.
از این انتخاب خوشحالم چون احساس می‌کنم در طول سال‌ها در این زمینه به خیلی از ما ظلم شد و حالا این نگاه در حال ترمیم است.
زردچوبه، پرکاربردترین ادویه در دنیاست که از هزاران سال پیش به‌دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی کاربرد داشته است. چای زردچوبه یکی از روش‌های مفید استفاده است که در کنار بهره‌مندی از خواص این ادویه، انتخاب خوبی به‌عنوان نوشیدنی گرم در روز‌های زمستان خواهد بود.
در ادامه یک معمای تصویری ارائه شده است که باید شکل بعدی را از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنید. انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
اعتماد نوشت: به گفته نوروزی کارشناس حقوقی، بنا به مفاد منتشرشده از مذاکرات دادگاه محاکمه محسن شکاری، وی چاقو در دست خیابان را بسته و سپس با اسلحه سرد، یعنی همان چاقو یک مامور بسیج را مجروح کرده است. این مقایسه با سوال نوروزی همراه است: «کجای عمل محسن شکاری با آنچه جانیان حمله به مجلس و رژه اهواز و حرم شاهچراغ انجام داده‌اند یکسان یا شبیه و نزدیک است که مجازات‌شان هم یکسان باشد؟» نوروزی تاکید دارد که به فرض محارب بودن شکاری، مجازات محاربه فقط اعدام نبوده و دلیلی برای انتخاب این مجازات نیز وجود نداشته است.
به نظر نمی‌رسد که تغییری در انتخاب نهایی پوشاک تیم ملی برای جام جهانی رخ بدهد.
انتخاب میوه به‌عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبرها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم تا زمان صرف وعده غذای بعدی می‌شود.
انتخاب میوه به‌ عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبر‌ها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که جام واگنر تورنمنتی بسیار مفید برای آن‌ها بوده، گفت: کیفیت حمله بازیکنان بازی به بازی بهتر شد و روند تیم رو به رشد است.
مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۴۷۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
با حکم فرماندهی معظم کل قوا سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی به ریاست ساحفاسا (سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) منصوب شد. سردار خادمی پیش از این، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.
از میان ۳ فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی، «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان و «یلدا» ساخته مسعود بخشی، فیلم «خورشید» به کارگردانی «مجید مجیدی» به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ