اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن استقلال گفت که نکونام تمام توانش را در بازی ها می گذارد و انتظار همین کار را از بازیکنان دارد.
کمپانی مروج با مدیریت مجید ساعدی‌فر، تامین البسه پرسپولیس در فصل جدید را بر عهده گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.
مشکل استقلال از درون باشگاه و مدیریتش است اما ماجرا به پرسپولیس کشیده می‌شود. چه ربطی به پرسپولیس دارد؟  درست مدیریت کنید و هواداران را با پرسپولیس سرگرم نکنید. هر دو تیم برای وزارت هستند. به هر دو تیم هم به اندازه نیازشان پول می‌دهند.
به نظر می‌رسد هواداران استقلال از مدیریت باشگاه محبوب خود راضی نیستند.
بر اساس اعلام مدیریت آکادمی باشگاه استقلال، هر صفحه‌ای که با نام آکادمی باشگاه در فضای مجازی فعالیت می‌کند، مورد تأیید باشگاه نیست و به صورت شخصی اداره می‌شود.
بعد از برگزاری جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس مقرر شد رضا درویش به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه بدهد اما او از هیات مدیره کنار رفت.
رییس باشگاه آژاکسیو که کمترین بودجه را در لیگ یک دارد، از نیکاراگوئه تیم خود را هدایت می‌کند.
مسئولان باشگاه استقلال در تصمیمی عجیب مدیر آکادمی این باشگاه از سمتش برکنار کردند.
ایوب کلانتری معتقد است بدشانسی نساجی و همچنین بی دقتی بازیکنان هم روی برکناری حمید مطهری از هدایت این تیم تاثیرگذار بوده است.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.
بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از عارف غلامی، به حمایت از هم تیمی خود پرداختند.
تعدادی از بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک، نسبت به مشکلات مالی خود اعتراض کردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که تیمش هفته قبل و در مصاف با تراکتور تبریز باید بهتر عمل می‌کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپینتو با رفتارهای غیر حرفه‌ای اش تیم را به حاشیه برده است گفت: سرمربی آبی پوشان باید توسط باشگاه مدیریت شود.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
اتفاقات پیرامون مسائل مالی در باشگاه استقلال احتمالا به ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه منجر خواهد شد و مصطفی آجورلو جای خود را به یک مدیر قدیمی این باشگاه خواهد داد.
فرانک ریبری این هفته با مدیران باشگاه سالرنیتانا جلسه‌ای خواهد داشت تا درباره برنامه‌هایش برای دوران بازنشستگی گفتگو کند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، به شکل غیرمستقیم از جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس به‌خاطر کم نکردن دستمزدشان انتقاد کرد. او رئیس لالیگا را هم مقصر ثبت قراردادهای عجیب بازیکنان بارسا در دوره مدیریت قبلی دانست.
محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس از حمایت کامل شرکت مس از مدیریت باشگاه مس کرمان خبر داد.
گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از عملکرد خانواده گلیزر در مدیریت این باشگاه به شدت انتقاد کرد.
سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شد.
اسامی برگزیدگان هجدهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه خرداد ماه 1401، اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ