امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی برای شرکت در مراسم آنالیز جام جهانی و قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا به قطر سفر می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه باشگاه لیگ برتری به دلیل غیبت نمایندگان آنها در جلسه با مدیران فدراسیون به خاطر بحث مجوز حرفه‌ای جریمه می‌شوند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
سمینار تخصصی "راهکارهای توسعه بازار افتای ایران" به منظور حمایت از بخش خصوصی و افزایش ایجاد مشارکت در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
سمینار غدیر، عدالت و انتظار امروز در سفارت ایران در نیجریه با حضور سفیر تهران در ابوجا، محققین و فرهیختگان مذهبی این کشور برگزار شد.
هشتمین سیمنار اوپک با شعار«به‌سوی یک گذار انرژی پایدار و فراگیر»در کاخ هوفبورگ وین با حضور وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک،مدیران‌عامل شرکت‌های بین‌المللی فعال درصنعت نفت شروع به کارکرد.
دومین سمینار گردشگری دسترس‌پذیر به بررسی پرکاربردترین نیازهای ناشنوایان در تورهای گردشگری پرداخت همچنین نواقص موجود در زیرساخت‌های گردشگری ویژه شناسایی شد.
حمزه شکیب در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل گفت: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌هایی اشکال وجود دارد.
رویداد آوانگارد، با سخنرانی رنه سینانی، مدیر و بنیان‌گذار سایت سوخت جت بزرگ‌ترین رسانه انگیزشی فارسی دنیا و حضور بیش از ۳ هزار نفر از جویندگان موفقیت، در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد.
سایت فیفا گزارشی درباره سمینار آنالیز جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور سرمربیان تیم‌های ملی شرکت کننده منتشر کرده است.
سایت فیفا گزارشی درباره سمینار آنالیز جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور سرمربیان تیم‌های ملی شرکت کننده منتشر کرده است.
سمینار آنالیز فنی مسابقات جام جهانی قطر در دوحه خاتمه یافت و در پایان این سمینار امیر قلعه‌نویی با آرسن ونگر عکسی به یادگار گرفت.
سمینار هماهنگی مربیگری کاراته با حضور رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شد.
سمینار هماهنگی مربیگری کاراته با حضور رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شد.
در جریان برگزاری پیش سمینار و نشست جمع بندی علمی «نخستین همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران»، گام های واقعی اصلاح بودجه ریزی درایران به بحث و بررسی نقادانه گذاشته شد.
پنج داور ایرانی در اولین سمینار کافا در کشور ازبکستان حاضر شده‌اند.
امیر عرب براقی داور جوان و موفق لیگ برتر برای سومین هفته متوالی در مسابقات سوت نمی‌زند.
سمینار داوران S۱ اتحادیه جهانی کشتی در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است که پنج داور از کشورمان نیز در این سمینار حضور دارند.
سمینار داوران S۱ اتحادیه جهانی کشتی در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است که پنج داور از کشورمان نیز در این سمینار حضور دارند.
چهار داور s۱ به همراه یک مدرس از ایران از سوی اتحادیه جهانی کشتی به سمینار داوران المپیکی جهان دعوت شدند.
مارسلو بیلسا هفته گذشته در لهستان و با حضور مربی تیم ملی این کشور، سمیناری داشت که حاصل تماشای 50 بازی و آنالیز 65 بازیکن تیم ملی لهستان، رقیب آرژانتین، در جام جهانی بود.
سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ۲۵ آبان آغاز می‌شود.
به دلیل مشکلات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا سمینار افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به تعویق افتاد.
سومین سمینار منطقه‌ای مجالس کشورهای منطقه آسیا- اقیانوسیه به دعوت مشترک اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) و مجلس ملی پاکستان در محل صحن علنی پارلمان پاکستان در اسلام آباد آغاز به کار کرد.
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ