نائب‌رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای هر گونه توافق تضمین می‌خواهیم. کلاهی که در برجام سرمان رفت، پس از این سر این ملت نخواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران بعد از جنگ جهانی به کشوری پریشان و آشفته تبدیل شد. همچنین نیرو‌های روسی حاضر به ترک ایران نبودند و شرط خروج آنان از ایران به دست آوردن امتیاز نفت شمال بود. تنها کسی که در تاریخ سر استالین را کلاه گذاشت قوام بوده است که خواندن ماجرای آن خالی از لطف نیست.
یک تصویر جالب از حضور بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال در ایفمارک به ثبت رسیده است.
فرناندو آلونسو در گرندپری انگلیس از کلاه ایمنی ویژه استفاده می‌کند.
زمان آن رسیده است که همه چیز را در یک مناظره رو در رو ببینیم. در یک مناظره زنده، چشم در چشم و کلمه در برابر کلمه. این حق مسلم ماست که بدانیم چه براین کشوررفته است. بدانیم چه کسی راست می‌گوید و ناراستگویی برخی‌ها چه هزینه‌هایی برای مردم و کشور ایجاد کرده است.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
ساعاتی پس از گفت و گوی برجامی «کلاب هاوسی» ظریف کانال تلگرامی حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران نقل او را بازنشر داد.
ساعاتی پس از گفت و گوی برجامی «کلاب هاوسی» ظریف کانال تلگرامی حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران نقل او را بازنشر داد.
در واکنش به دامنه بحران‌های پیش روی آتش‌نشانان کلاه ایمنی همه منظوره NextGen برای محافظت از آتش نشانان تولید می شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف پراید با نیسان در جاده دامغان به کلاته‌رودبار چهار کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به نیمکت استقلال، با ظاهر جدید و استفاده از یک کلاه ظاهر شد.
سیدمحمد حسینی با کلاه فوتبال آمریکایی در تمرینات تراکتور حضور می‌یابد.
به نظر می‌رسد که همزمان با شدت گرفتن دیپلماسی پنهان برای احیای برجام و تلاش میانجی‌گر‌ها برای سرعت بخشیدن به حل‌وفصل بحران در یمن که دو مساله عادی‌سازی رابطه تهران و ریاض و ثبات امنیتی و اقتصادی در منطقه به آن گره خورده، دولت بایدن تلاش می‌کند با تماس‌های دیپلماتیک مداوم با بازیگران منطقه‌ای محتوای بسته رایزنی‌های برجامی و غیربرجامی با ایران را بررسی و ذیل چارچوب نقشه کلان تعیین‌شده برای ایران در هر دو حوزه قرار دهد.
کلاه تاج پشمی ندارد؛ تکرار جعل اینفانتینو علیه خلیج‌فارس
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
صفحه رسمی جام جهانی، طرح جالبی از کلاه مغربی روی کاپ قهرمانی منتشر کرد تا به این وسیله صعود تاریخی مراکش به نیمه‌نهایی را تبریک بگوید
یکی از عجیب ترین اتفاقات ممکن پیرامون جام جهانی 2022 در کشور ویتنام رخ داده است.
قهرمان زودهنگام فرمول یک 2022 از کلاه ایمنی خاص خود برای گرندپری آمریکا رونمایی کرد.
یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگویی در کلاب هاوس خبرآنلاین با اشاره به نقایص موجود در مفروضات اشتباه در حوزه کلان و استراتژیک و حوزه تاکتیکی در سیاست خارجی گفت: ایران می توانست ضمن رسیدن به توافق بر سر موضوعات مرتبط با برجام مسائل پادمانی را نیز بدون سر و صدا و هیاهو در قالب همکاری ها با آژانس حل و فصل کند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به نظارت در چارچوب برجام که قبلاً پذیرفته بودیم پایبندیم. بازگردند به برجام و آنچه که در برجام تفاهم شده بود و تعهد طرفین بود را اجرا کنند و ما هم به آن پایبندیم. نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.
سفیر پیشین کشورمان در انگلیس گفت: در صورتی که ایران با متن هماهنگ کننده برجام موافق نباشد باز هم موضوع درگیری نظامی و افزایش تنش در خاورمیانه مطرح می‌شود اما قطعا غرب به این سمت نخواهد رفت و وضعیت محتمل این است که پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع شده و پس از فعال شدن مکانیسم ماشه یا اسنپ بک کلیه تحریم‌های سازمان ملل مجددا علیه ایران اعمال شود.
یونس دلفی مهاجم مورد نظر سرخ‌ها داشتن پیشنهاد از پرسپولیس را تایید کرد.
هرچند این فیلم بهترین اثر او نیست، یکی از مهم‌ترین فیلم‌‌های جنایی دهه شصت میلادی با فضاسازی است که بعدها منشا الهام بسیاری از فیلم‌سازان جهان قرار گرفته است.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از مشکلات دولت قبل عدم هماهنگی در تصمیم‌سازی‌های کلان بود. به طور مثال در حوزه برجام نتوانستند به توافق کلی برسند و در نهایت نمی‌دانستند باید چه کاری انجام دهند تا برجام به سامان برسد که منافع ملی ایران را تامین کند و به همین علت دولت قبل گفت چون بین قوا اختلاف نظر وجود داشت به جمع بندی‌نرسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ