ساکت الهامی، سرمربی هوادار تهران می‌گوید در صورت هر نتیجه‌ای قصد ندارد به داوری بازی اعتراض کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی تیم های مس رفسنجان و نساجی مازندان در هفته دوم لیگ برتر آغاز شد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برای من هیچ مسابقه‌ای در لیگ حساسیت بیشتری ندارد.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
ساکت الهامی می‌گوید هیچ مذاکره‌ای با سیدحسین حسینی نداشته‌اند و به دو گلر خود اعتماد کامل دارد.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچ گونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافقیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل، ایراداتی به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
سرمربی هوادار توضیحات بسیار جالبی درباره مصاحبه جنجالی‌اش بعد از بازی با ذوب‌آهن و در خصوص مهدی تارتار داشت.
ساکت الهامی که برای نخستین بار در این فصل محرومیت را تجربه می‌کرد، در صعود تیمش به نیمه نهایی خلاف انتظار هیچ جنب و جوشی نداشت‌.
رئیس مجلس گفت: در آئین نامه داخلی مجلس هیچ گونه الزامی برای حضور رئیس جمهور در جلسات استیضاح نیست.
مرد استرالیایی که به مدت سه سال برای شکستن رکورد جهانی شنا سوئدی تمرین کرد گفته که تلاش کرده تا الهام بخش پسر یک ساله اش باشد و به او نشان دهد هیچ چیز غیرممکن نیست.
محققان در مرکز فناوری  نانو ساینس دانشگاه مرکزی فلوریدا  نوعی رنگ جدید ابداع کرده اند که در آن هیچ رنگدانه ای وجود ندارد. همچنین این رنگ بسیار سبک است.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
روز اول که هدایت تیم را برعهده گرفتم همه فکر می کردند مدعی سقوط باشیم اما بچه های من جنگیدند و عملکرد خوبی داشتند.
متهمی که ادعا می‌شود در صحنه شهادت شهید علی‌وردی حضور داشته و از زندان آزاد شده است هیچ عنوان اتهامی در این پرونده ندارد و اتهامات دیگری دارد.
محسن حیدری در یادداشتی نوشت: ظاهر کلام طرفداران حجاب اختیاری این است که هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی کشف حجاب را بگیرد. قطعاً کسی که این حرف را می‌زند باید قائل به این باشد که در اسلام هیچ تکلیف الزامی وجود ندارد، نه واجب و نه حرام و همه احکام مباحات است و این همان اباحی‌گری است. و نیز باید وجوب امر به معروف و نهی از منکر و همۀ حدود و تعزیرات را که از ضروریات دین است انکار کند. زیرا همۀ این احکام بازدارنده است و عمل کردن به آنها باعث الزام افراد به ادای واجبات و ترک محرمات می‌گردد، و این مطلب بر خلاف نظریه حجاب اختیاری است.
علی‌اف مدعی شد: ایران هیچ‌گاه دو رزمایش نظامی متوالی در طی چند ماه در مرز‌های ما انجام نداده است. هیچ گاه اظهاراتی پر از نفرت‌پراکنی و تهدید علیه آذربایجان مطرح نشده بود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اتهامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طرف شیعه و سنی پذیرفته نیست و نمایندگان در صحبت های خود به مساله وحدت توجه کنند.
«موسسه زیتون» و داوطلبین آن دغدغه بزرگ و ارزشمندی دارند؛ اینکه هیچ کودکی در دنیا طعم فقر و جنگ و عدم دسترسی به آموزش و تحصیل را نچشد. با الهام علی‌اکبری درباره فعالیت‌هایشان صحبت کردیم.
این مورد جزو ایده‌های فیفاست، اما برای انجام آن هیچ الزامی وجود ندارد و کلیه مسابقات کشوری در رده‌های آقایان و بانوان، همچنان توسط داوران مرتبط خود قضاوت خواهند شد.
خداداد افشاریان می‌گوید هیچ الزامی برای استفاده از داوران زن وجود ندارد.
مشاور هیأت مذاکره کننده ایران گفت: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته احتمالی، امور مبهم یا شکافی نداشته باشد که ایالات متحده بتواند در آینده برای لغو آن، از این شکاف‌ها بهره‌برداری کند.
اینجا هستم تا از بارسا محافظت کنم. تا من رئیس باشگاه هستم، هیچ کسی نمی تواند به بارسلونا آسیب بزند. اجرای این برنامه الزامی بود و هیچ راه دیگری وجود نداشت. من قمارباز نیستم بلکه ریسک های حساب شده می کنم
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از افزایش ۲.۵ برابری سرانه سبد تغذیه مادران باردار و شیرده خبر داد.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ