رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در فصل پیش‌رو هیچ داور و کمک داوری از لیگ دسته اول فصل گذشته به لیگ برتر اضافه نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصوبات جدید جلسه کارگروه ناظر بر دستور العمل قراردادهای ورزشی می تواند زمینه بازگشت برخی ستاره ها را به فوتبال ایران فراهم کند.
در کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر بحث داغ و جنجالی محافل فوتبالی کشورمان، سقف بودجه اعلامی توسط باشگاه هاست.
رییس کمیته داوران درباره شرایط جدید مصوب شده برای داوران و کمک داوران لیگ برتر و ناظران داوری فوتبال کشور توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما در وزارت علوم به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره عفاف و حجاب و همچنین اجرای موارد قانونی در این حوزه که برای دانشگاه‌ها وجود دارد، اهتمام جدی داریم.
بگومگو بر سر نحوه توزیع امتیازهای ساختمانی بین دولت و شهرداری تهران بالا گرفته است. بررسی ریشه این اختلاف‌‌‌های معنادار و البته همیشگی میان دولت و شهرداری درباره مصوبات کمیسیون ماده ۵ تهران، حکایت از وجود نقص در قانون دارد و این نقص به حدی جدی است که عملا کنترل از راه دور مدیریت شهری را برای سیاستگذار دولتی غیرممکن کرده است.
رئیس مجلس درباره اجرای لایحه کاهش ۸ درصدی مالیات بر ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی بدون تصویب در مجلس، گفت: مصوبات جلسات سران قوا برای یک سال است.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
ناصر مهداوی، عضو دیگر شورای شهر اهواز می‌گوید، علاوه بر شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اهواز نیز در آسیب‌های مالی و جانی به مردم به‌دلیل نامناسب بودن آسفالت معابر و نوار‌های حفاری دخیل است. مهداوی دراین‌باره می‌گوید: «شهرداری اهواز هم سهل‌انگاری می‌کند. مدیریت شهری برای اصلاح این نوار‌های حفاری، به‌درستی انجام نمی‌شود و مصوبات شورا در این زمینه توسط شهرداری پیگیری نمی‌شود. نوار‌های حفاری رهاشده آبفا به معضل جدی برای مردم اهواز تبدیل شده است.»
دبیرکل بانک مرکزی گفت: با مصوبات جدید درباره صندوق‌های قرض الحسنه که در اوایل سال ۱۴۰۲ اتفاق خواهد افتاد، صندوق‌های قرض الحسنه بزرگ‌تر و کاراتر خواهند شد.
براساس مصوبات مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت ایران خودرو در هفدهم بهمن ماه امسال، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب و امروز هفتم اسفندماه معرفی شدند.
باید سیاست‌های عملیاتی و مصوباتی مانند حوزه حجاب را پیگیری کنیم و اگر ببینیم که اثربخش نیستند، مصوبات جدید بیاوریم؛ باید واقعیت‌های میدان را بشناسیم و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید دبیرخانه چابک و عملیاتی باشد نه اینکه خودش به میدان آید. این شورا مصوبات و سیاست‌های عملیاتی را پیگیری کرده و اثربخشی آن‌ها را بررسی می‌کند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهد پیش از آنکه طرح یا لایحه به صحن برسد و حتی قبل از کمیسیون تخصصی، آن را در اختیار گیرد. اگر چنین موضوعی عملی شود، نه‌تن‌ها بدعتی جدید در دور زدن قانون بنا نهاده شده که تبعات زیادی در پی خواهد داشت، بلکه فیلتر‌های مصوبات مجلس به جای شورای نگهبان به تنهایی، تبدیل به شورای نگهبان و مجمع می‌شود.
طبق مصوبات کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، چرخه انتخابی این تیم برای رویدادهای سال جدید میلادی با برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور آغاز خواهد شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.
رئیس جمهور گفت: همه بخش‌ها و دستگاه‌ها موظف هستند اجرای مصوبات سفرهای استانی را با جدیت دنبال کنند.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
فرنگی کاران مدعی پس از تغییر سرمربی تیم ملی چشم انتظار تصمیمات و مصوبات کادر فنی جدید هستند تا بر خلاف گذشته در قالب یک چرخه انتخابی عادلانه به حقشان برسند.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور میزان تحقق اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به بوشهر را ۱۱۷ درصد عنوان کرد و گفت: تلاش جدی برای تامین کل اعتبارات پروژه‌ها داریم.
معاون اول رئیس جمهور، پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را ضروری برشمرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواست تا وضعیت پیشرفت طرح‌های مصوب را گزارش دهد.
کرمان - رئیس جمهور گفت: مصوبات سفر به این استان برحسب کارهای کارشناسی ابلاغ خواهد شد و اجرای آن به صورت جدی پی گیری می شود.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.
اعضای کمیسیون تلفیق تصمیم‌ گرفتند که موادی مثل قیر، متانول، اوره و پلی اتیلن را با ذکر نام در تبصره ۶ لایحه بودجه اضافه کنند تا این مواد نیز در کنار فهرست دولت، مشمول مالیات بر درآمد صادراتی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ