دو مدافع هوادار در یک نبرد هوایی برخورد عجیبی باهم داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک موش خرما از فرو رفتن در یک لوله استیل هیچ هراسی ندارد؛ حتی اگر مسیری طولانی به سمت مقصدی نامعلوم پیش رویش باشد. به علاوه، این راه‌حل سبز برای حل یک مشکل فنی بود و همه از این ایده استقبال کردند.»
لیورپول در یک دیدار دوستانه به تساوی پرگل 4-4 مقابل گروتر فورت رضایت داد.
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
یک مناقصه سئوال برانگیز: سازمان لیگ چه چیزی را به فروش گذاشته است؟
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال کننده فیک در "تردز"، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا کمک چندانی نخواهد کرد.
یک مرد 31 ساله در وصیت نامه خود نوشته است که بعد از مرگش می خواهد که کل پولش به نیمار برسد و بدین ترتیب ستاره برزیلی در صورت مرگ این فرد، صاحب سرمایه بیشتری خواهد شد!
فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
در بخش وسیعی از این مکان یک گورستان قرون وسطایی کشف شد که حدود ۱۸۲ فرد در آن دفن شده بودند. این تعداد نشان می‌دهد که این یکی از مهم‌ترین گورستان‌های روستایی در دورۀ کارولنژی بوده است.
سوراخ کردن سر یا Trepanning یک نوع جراحی است که که در آن سوراخ‌هایی در جمجمه فرد ایجاد می‌شد تا عوارض ناشی از بیماری‌های درون جمجمه‌ای از بین رفته یا مسیر خون که در اثر جراحات مغزی مسدود شده بود آزاد گردد. در دوران باستان، سوراخ‌هایی در جمجمه افرادی که رفتار‌های غیرطبیعی داشتند ایجاد می‌شد.
به نظر می‌رسد که بشقاب پرنده‌های مشاهده شده «با قابلیت مانور بسیار بالا» از نظر ظاهری از قوانین فیزیک پیروی نمی‌کنند. زیرا آن‌ها باید در اثر اصطکاک یک «گلوله آتشین نوری درخشان» ایجاد کنند.
ویدیویی از یک خانم که با فرو بردن دست در روغن داغ آشپزی می‌کند.
که به گفته کارشناسان یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که قرار دادن گونه‌هایی مانند سمندر لرستانی و سنبل آبی در سفره هفت سین ایجاد می‌کند، رونق بخشیدن به تجارت غیرقانونی حیات وحش است و باعث می‌شود افراد سودجو یک گونه در معرض انقراض مانند «سمندر لرستانی» را جمع‌آوری و از زیستگاه‌شان جدا کنند.
«استریکس» در اندازه‌های ۲.۶ × ۴.۵ متر تا می‌شود، به طوری که می‌توان به راحتی آن را در کانتینری با اندازه استاندارد قرار داد، بنابراین به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد.
فریدمان فروند، استاد فیزیک دانشگاه ایالتی سن خوزه و محقق ارشد مرکز تحقیقات ایمز در ناسا در مصاحبه‌ای با نشنال جغرافی در سال ۲۰۱۴ گفت: که این نور‌ها می‌توانند اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند. او و همکارانش ۶۵ مورد از مشاهده چنین نور‌هایی را از سال ۱۶۰۰ میلادی مورد مطالعه قرار دادند و یافته‌های خود را در «نامه‌های تحقیقات زلزله‌نگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
رشت- فرود دو فروند هلی‌کوپتر مسئولان موجب وقفه ۴۰ دقیقه‌ای در بازی تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و مس شهر بابک شد.
در فاصله دقایقی مانده به دیدار دو تیم شهرداری آستارا و مس شهربابک، فرود دو فروند هلی کوپتر مانع از برگزاری بازی در موعد مقرر شد.
در فاصله دقایقی مانده به دیدار دو تیم شهرداری آستارا و مس شهربابک، فرود دو فروند هلی کوپتر مانع از برگزاری بازی در موعد مقرر شد.
یک فرد با لوله آب، سلاح دستی ساخته بود توسط پلیس بازداشت شد.
ویدئوی زیر نشان می‌دهد که بال راست هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به هنگام فرود به زمین برخورد می‌کند.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ