اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز سی‌ام تیرماه با میانگین ۱۴۷در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز جمعه درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان از روز جمعه ۱۶ تیرماه بتدریج افزایش می‌یابد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۹۵ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و ششم خرداد بر اساس داده‌های چهار ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز پنجم خرداد براساس داده‌های ۴ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۱۴۳ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
برای روز جمعه (۵ خردادماه) کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی‌گراد و از روز شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
کیفیت هوای شهر تهران در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
شاخص آلودگی هوای تهران، بر اساس پالایش صورت گرفته روی عدد ۵۴ بوده و در بازه قابل قبول قرار دارد.
اصفهان - چالش های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
کیفیت هوای تهران، در سه ایستگاه مورد سنجش برای تمامی شهروندان در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز پنجم اسفندماه ماه با میانگین ۸۴ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و هشتم بهمن ماه با میانگین ۸۵ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و سوم دی ماه با میانگین ۷۴ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز جمعه شانزدهم دی‌ماه با میانگین ۱۵۳ برای هشتمین روز متوالی وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و پنجم آذرماه با میانگین ۱۵۷ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۴ آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیستم آبان با میانگین ۱۱۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز بیستم آبان با میانگین ۱۱۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز جمعه با میانگین ۱۱۵ برای چهاردهمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز جمعه با میانگین ۱۰۴ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز هشتم مهرماه با میانگین ۱۲۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ