جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: در خصوص امنیت اقتصادی ساختاری کم نظیر در میان تمام پلیس‌های دنیا داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ میلیون واحد انواع ارز توسط پلیس خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۶۰۰ عدد رینگ خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: باید نشانگاه‌های اقتصادی شناسایی و برنامه ریزی لازم در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز انجام شود.
فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: قاچاقچیان که مذبوحانه بعد از جنایت خود پا به فرار گذاشته بودند بعد از تعقیب و گریز مأموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تجهیز و تقویت پلیس‌ امنیت اقتصادی به خصوص در مناطق مرزی از جنبه های نرم افزاری و سخت افزاری در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران می‌داند و با تأمین امنیت و آرامش آنان فضای امنی را برای کارگران فراهم می‌کند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۲۶ دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتیال غیر مجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی، از کشف مقادیر قابل توجهی گازوئیل قاچاق در این استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری مقابله با مجرمان اقتصادی خبر داد.
سرهنگ رسول احمدی با حکم هیئت رئیسه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مشاور و رئیس دفتر پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۵۵۶ مجرم اقتصادی و تشکیل ۵۹۴ پرونده در زمینه مقابله، مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی امید آفرینی را در جامعه به همراه خواهد داشت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در قرارگاه نوروزی امین گفت: امروز در حوزه مقابله با معضلات و مشکلات اقتصادی حجت بر همگان تمام شده است و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در این مصاف پذیرفتنی نیست.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۷۷۸ مجرم اقتصادی و تشکیل ۷۶۴ پرونده در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تعطیلات نوروز هیچ خللی در مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی ایجاد نمی‌کند
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره بر ارتقا توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، از تمرکز بر اولویت انهدام شبکه‌های سازمان یافته قاچاق و جرایم اقتصادی خبر داد.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری۶۷ متهم در زمینه اخلال در وضعیت اقتصادی کشور خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 67 متهم اقتصادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ