در یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و 6 تَن دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
منابع محلی و شاهدان عینی فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
ساعاتی پس از یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس، جوانی فلسطینی که در این درگیری‌ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
در پی شهادت یک جوان فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، اعتصاب کامل در این شهر در شمال کرانه باختری، برقرار شده است.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه‌جبر در شهر اریحا، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین مجروح شده بود، خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر دادند.
جوان ۲۴ ساله فلسطینی و از مؤسسان گردان جنین که پنج شنبه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی که 10 روز پیش در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الیامون در جنین به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی در جنوب جنین به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یک جوان فلسطینی را در منطقه کفر قاسم در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به شهادت رساندند.
احمد عاطف مصطفی دراغمه» جوان ۲۳ ساله فلسطینی در جریان یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان در محوطه‌های آرامگاه حضرت یوسف ، هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده است.
یک جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شرق شرق نابلس در کرانه باختری به شهادت رسید و شماری دیگر با گلوله جنگی زخمی شدند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از شهادت جوان فلسطینی که اخیرا در یورش نظامیان صهیونیست به جنین زخمی شده بود خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ