چه ناخن های شکننده داشته باشید، چه ناخن های برآمده یا ناخن های زرد، ویتامین E می تواند برای تمام این مشکلات مفید باشد. این روغن، دارای خواص مرطوب کنندگی است که ناخن ها را تغذیه و آبرسانی می کند. همچنین به ترمیم کوتیکول های آسیب دیده، تسکین التهاب و تقویت بستر ناخن کمک می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
روغن سیاه دانه به عنوان یک مکمل غذایی و نیز در طب سنتی برای درمان برخی از مشکلات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌های رایج آن شامل درمان عفونت‌های ریوی، آسم، آلرژی‌ها، التهاب مفاصل، مشکلات گوارشی و افزایش سیستم ایمنی می‌باشد. همچنین، روغن سیاه دانه به عنوان محصولی طبیعی برای مراقبت از پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
محققان دریافتند غذاهای حاوی گندم از نظر پری بیوتیک در رتبه پایینی قرار دارند. و محصولات لبنی، تخم مرغ، روغن و گوشت محتوای پری بیوتیک کمی داشتند.
هولگر رون اعتراف کرد که طرفدار بحث بهترین تنیسور تاریخ نیست.
هولگر رون اعتراف کرد که طرفدار بحث بهترین تنیسور تاریخ نیست.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت سرشار از ویتامین C هستند. این ویتامین به طور طبیعی موجب سفید شدن رنگدانه‌های پوست شده و به روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن کمک می‌کند.
لیونل مسی 10 روز دیگر در ورزشگاه بومبونرا و در بازی خداحافظی خوان رومن ریکلمه حاضر خواهد شد.
لیونل مسی 10 روز دیگر در ورزشگاه بومبونرا و در بازی خداحافظی خوان رومن ریکلمه حاضر خواهد شد.
نواک جوکوویچ با برتری سه بر صفر در فینال رولن گاروس 2023 و کسب قهرمانی این تورنمنت، به پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ تبدیل شد.
هنگام خرید ماهی به آبشش‌های آن توجه کنید. آبشش‌ها باید قرمز برجسته و باز باشند همچنین ماهی سالم چشم‌های روشن و شفافی دارد.
سورفکتانت‌ها مواد پاک کننده اولیه در پودر‌های لباسشویی هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند آنیونی، کاتیونی و غیریونی وجود دارند. سورفکتانت‌های آنیونی بیشترین استفاده را دارند، زیرا در از بین بردن کثیفی و لکه‌ها موثر هستند. سورفکتانت‌های کاتیونی اغلب به عنوان نرم کننده پارچه استفاده می‌شوند، در حالی که سورفکتانت‌های غیریونی در از بین بردن لکه‌های چربی و روغن خوب هستند.
یکی از چالش‌برانگیزترین مباحث مواد غذایی موضوع روغن است و این پرسش برای همه مطرح است که کدام روغن برای مصرف بهتر است؟ البته این امر نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌های پیشرفته نیز هنوز مورد بحث است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ روشن عربستان انتخاب شد.
این موضوع خیلی مهم است که مقدار آبی که با آن زودپز شما به فشار لازم می‌رسد را بدانید و به­ میزان کافی از آن استفاده کنید. از نصف لیوان شروع کنید، اگر زودپز شما به فشار لازم نرسید، مقدار آب درون آن را بیشتر کنید. یک مکته دیگر این که، هیچوقت زودپز را تا حدی پر نکنید که به سوپاپ ایمنی برسد، چون ممکن است در آن غذا گیر کند و باعث ایجاد حادثه شود. برای پخت غذا در زودپز هرگز از روغن استفاده نکنید. حتی مقدار کمی از آن هم می‌تواند خطرناک باشد و باعث ذوب درزبند و دیگر اجزای زودپز شود.
موتور گلزنی بهترین گلزن فصل قبل و فصل جاری مس کرمان بار دیگر روشن شده است.
یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: روغن لیمو یکی از روغن‌های ضروری است که خواص و فواید درمانی فراوانی دارد و به دلیل داشتن این خاصیت از ردِن لیمو به عنوان یکی از بهترین روش‌های طبیعی برای درمان بوی دهان، سفید شدن دندان‌ها و جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها یاد می‌شود.
پزشکان همواره از مصرف چربی‌های حیوانی و اشباع، مانند کره و روغن حیوانی، حذر می‌دهند چراکه با سبک زندگی کم تحرک شهری تناسبی ندارد.
بهترین راه برای مقابله با مو‌های خشک این است که آن را با روغن گرم ماساژ بدهید. استفاده از روغن برای موی خشک، یک راه حل برای مشکلات مختلف مو مانند شکستگی، خشکی، دو شاخه شدن انتهای مو و کم آبی آن است.
روغن سیاه‌دانه حاوی ماده‌ای به‌نام "نیگلون Nigellone" است که تحقیقات نشان داده است نوعی آنتی‌هیستامین بسیار مهم است که می‌تواند از ریزش مو و طاسی با الگوی مردانه، جلوگیری کند.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی دیگر از مواد لازم در ساخت استخوان، ویتامین دی است. بهترین منبع ویتامین دی را نور خورشید است و قرار گرفتن مستقیم پوست در برابر نور خورشید، میزان مناسبی از این ویتامین را تامین می‌کند. زرده تخم مرغ و روغن کبد ماهی از دیگر منابع غنی ویتامین دی محسوب می‌شوند.
یکی از بهترین پاسورهای فصل گذشته لیگ برتر فوتبال، دوباره به روزهای اوج خود برگشته و امروز برای دومین هفته پیاپی پاس گل داد.
نیمار بدون شک بهترین بازیکن پی اس جی در شروع فصل بوده ولی ژروم روتن، کارشناس فرانسوی، امیدی به ادامه این درخشش ندارد.
جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، در آستانه اولین بازی خانگی فصل این تیم در مقابل تاتنهام از مالک قبلی باشگاه، رومن آبراموویچ، ستایش کرد و او را بهترین مالک دنیا خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ