هری کین و جیمز مدیسون، ستاره‌های بزرگ تاتنهام، در جریان تور پیش‌فصل تیم‌شان در استرالیا با حمله کانگوروها مواجه شده و فرار را بر قرار ترجیح دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد کمی از حیوانات بچه های خود را در کیسه های بدنشان بزرگ می کنند. از جمله اپوسوم ها ، شیاطین تاسمانی ، کوالاها و کانگوروها . با این حال کانگورو یکی از متفاوت ترین کیسه داران حیات وحش است. کانگورو در هر بار زایمان فقط یک بچه به دنیا می اورد.
پستاندارانی که دانشمندان موسسه روچستر آمریکا آن‌ها را کشف کرده‌اند، شامل یک موش جیبی با وزنی کمتر از یک لامپ، یک بیدستر کوهی در اندازه موش‌ها و یک نیای موش‌های کانگورویی است.
نتایج بررسی‌های این تیم نشان می‌دهد جهش‌های این حیوان، که بسیاری از مردم آن را اوج تکامل کانگورو‌ها در نظر می‌گیرند، در واقع تنها یکی از راه‌هایی بوده است که این حیوانات متحرک شگفت‌انگیز با آن تکامل یافته‌اند تا بتوانند در زیستگاه‌های مختلف دوام بیاورند. اجداد این حیوانات در واقع عادت به حرکت بر روی پا‌های خود داشته‌اند.
کانگوروها تنها پستانداران بزرگی هستند که عمدتاً با پریدن روی دو پا حرکت می‌کنند. این شکل از حرکت برای دانشمندان جذاب است. جانیس و همکارانش می گویند که بسیاری از تحقیقات تا کنون بر روی کانگوروهای جثه بزرگتر متمرکز شده است و در درک ما از همتایان با جثه کوچکتر شکاف ایجاد کرده است.
پرورش کانگورویی در اواخر دهه 1970 در بوگوتا، کلمبیا توسعه یافت و از همان جا به جهان معرفی شد. این روش مراقبتی پاسخی به نرخ بالای مرگ و میر در نوزادان نارس به شمار می رفت؛ میزان مرگ و میر میان نوزادان نارس در آن زمان تقریبا 70 درصد بود.
ماجرای تعدادی از حملات کانگورو‌ها به انسان طی سال‌های مختلف ثبت شده است.
فیلمی از جنگ کانگوروها در یکی از جنگل‌های استرالیا را مشاهده می‌کنید. ی
ویدئویی از عملیات نجات سگ از دست کانگوروی بی‌اعصاب را ببینید.
مدتهاست ثابت شده که کانگورو‌ها در سراسر استرالیای خشک بیش از حد هستند. این مشکل، تا حدی به این دلیل است که یک جزء حیاتی در شبکه غذایی سبز و قهوه‌ای غایب است: شکارچی راس هرم.
بدن خرموش‌های کانگورویی (Kangaroo rats) برای زنده ماندن در بیابان بدون خوردن جرعه‌ای آب، سازگار شده است. در عوض، این حیوانات تمام رطوبت مورد نیاز خود را از دانه‌هایی که می‌خورند دریافت می‌کنند. این موجودات همچنین شنوایی باورنکردنی دارند و می‌توانند تا ۹ فوت بپرند که این امر به آن‌ها کمک می‌کند از دست شکارچیان در امان بمانند.
دو تیم آرژانتین و استرالیا باید دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را برگزار کنند.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
خلاصه دیدار تیم‌های ملی فوتبال تونس و استرالیا در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ و برتری ۱ بر صفر کانگورو‌ها را ببینید. با این برد استرالیا و تونس برای تعیین شانس صعود باید منتظر نتیجه بازی دانمارک و فرانسه بمانند.
تیم ملی فوتبال استرالیا که نخستین دیدار خود در جام بیست و دوم را واگذار کرده بود، با پیروزی برابر تونس به صعود امیدوار شد.
تیم ملی فوتبال استرالیا که نخستین دیدار خود در جام بیست و دوم را واگذار کرده بود، با پیروزی برابر تونس به صعود امیدوار شد.
نفرات اصلی استرالیا مقابل تونس در حالی اعلام شده که فقط یک تغییر اجباری در ترکیب این تیم دیده می‌شود.
گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا با خط زدن نام دامادش از لیست کانگوروها برای جام جهانی جنجال‌ساز شد‌.
فاجعه تلخ ورزشگاه کانجوروهان همچنان حواشی و اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد.
رئیس فیفا گفت: دنیای فوتبال به دنبال حوادث تلخی که در پایان بازی آرما اف سی و پرسبایا سورابایا در ورزشگاه کانجوروهان در اندونزی رخ داد، در شوک به سر می‌برد.
ده‌ها سال است که مادران تشویق شده‌اند تا از کانگورو‌ها (نوزادان) مراقبت کنند و بسیاری از آنان به طور غریزی پس از زایمان این کار را انجام می‌دهند. نشان داده شده که این کار به مادر و کودک کمک می‌کند تا با شیردهی ارتباط برقرار کنند.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی با نتیجه 98 بر 68 مقابل استرالیا شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال ایران در چارچوب انتخابی جام جهانی از ساعت 13 امروز برابر تیم استرالیا به میدان خواهد رفت.
در شرایطی که پایدارسازی قسمت باقی مانده ساختمان ۱۰ طبقه متروپل ممکن نیست، این قسمت از سازه کج شده و آواربرداری قسمت فروریخته آن ممکن است به ریزش دوباره در محله ته لنجی آبادان منجر شود، امدادگران از هیچ تلاشی برای سرعت دادن به عملیات آوربرداری و رسیدن به زیرزمین سازه فروگذار نمی‌کنند تا جایی که برخی ساختمان‌های مجاور را هم تخلیه و تخریب کرده و به این طریق بر سرعت کار افزوده‌اند.
پرو در آخرین دقایق وقت های تلف شده بازی بامداد امروز می رفت دروازه استرالیا را باز کند ولی کانگوروها خوش شانس بودند و از این موقعیت جان سالم به در بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ