پرورش کانگورویی در اواخر دهه 1970 در بوگوتا، کلمبیا توسعه یافت و از همان جا به جهان معرفی شد. این روش مراقبتی پاسخی به نرخ بالای مرگ و میر در نوزادان نارس به شمار می رفت؛ میزان مرگ و میر میان نوزادان نارس در آن زمان تقریبا 70 درصد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانگ‌ تائو روزگاری خوراک اشراف و خاندان سلطنت در ویتنام بود و از غذاهای لذیذ و گرانقیمت به شمار می‌رفت. هنوز هم این مرغ قیمت بالایی دارد که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دشواری پرورش دانگ تائو است.
مراسم وزن کشی مسابقات پرورش‌ اندام قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی پنجشنبه در اردبیل برگزار شد و برترین اندام‌های ایران برای رقابت روی باسکول رفتند. معین کوهستانی عکاس تابناک تصاویری از این مراسم تهیه کرده است
فرادید نوشت: این ویدئو که در یک مزرعه در استرالیا ضبط شده است، فرایند پرورش کانگورو و عملیات برش و بسته بندی گوشت آن در کارخانه را به تصویر می کشد. پس از بسته بندی نیز این گوشت ها به کشورهای شرق آسیا صادر می شوند.
از آنجایی که ببرهای سفید مانند کنی بسیار غیرمعمول هستند و در عین حال به دلیل خز منحصر به فردشان بسیار مورد توجه هستند، بیشتر آنها که امروزه زنده هستند نتیجه پروژه های پرورش اجباری است. این ببر سفید غیرمعمول، از طریق آمیختگی توسط یک دلال موجودات، تکثیر شد. این موجود، کنی، چهره‌ای پیچ‌خورده داشت.
سمنان- پلنگی در حال شکار یک بز در منطقه شکار ممنوع پرور ارتفاعات شمالی استان سمنان مورد تصویر برداری قرار گرفت.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن با کنایه به سخنان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره تمرکز دانش آموزان، وضعیت بد اقتصادی مردم را با زبان طنز تصویر کشیده است.
رضا مراد صحرایی، وزیر تازه رسیده آموزش و پرورش در روزهای پرتلاطم این وزارتخانه به سفر حج رفت و امروز پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد. تصویر خبرگزاری فارس از این وزیر پرحاشیه، در فضای مجازی پربازدید شد.
دانشجوی رشته آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با لباس عروسی سر جلسه امتحان حاضر شد!
زورخانه‌ها همیشه پاتوق جوانمردان و لوطی‌ها بوده‌اند و گاهی آنجا درس مرام و مسلک پهلوانی از پرورش جسم هم پیشی می‌گرفت.
پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد. تصاویر حضور یوسف نوری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در ادامه مشاهده می‌کنید.
جنگل‌های مازندران مکانی برای پرورش گونه‌های متنوعی از مارهای سمی و غیر سمی در ایران است؛ در این گزارش به سمی‌ترین مارهایی که در این نقطه از ایران ساکن هستند پرداخته شده‌است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اصل بر آموزش حضوری است و باید سعی کرد از تعطیل کردن مدارس جلوگیری شود مگر در موارد بحرانی و استثنایی که راه چاره‌ای جز آموزش مجازی وجود ندارد.
هادی چوپان سوپر قهرمان پرورش اندام جهان با نمایش یک تصویر عجیب و پر سر و صدا در صفحه اینستاگرام اش باعث تعجب طرفداران اش شده است.
نوری با بیان اینکه پس از تصویب سند بنیادین بازهم موانعی ایجاد کردند و سند ۲۰۳۰ را خواستند جایگزین کنند، گفت: حرکاتی در مهرماه امسال دیدیم نشأت گرفته از سند ۲۰۳۰ است بنابراین نتیجه می‌گیریم که باید سند خودمان را اجرا کنیم.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
وزیر کشور و آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.
آموزش و پرورش مرودشت اعلام کرد: پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات ارسال شده معلم از رفتار خود ابراز پشیمانی کرده است.
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود تصور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه از مدرسه را به عنوان مکان امنی برای تحصیل و پرورش استعداد‌ها و خانه دوم مخدوش نکند و از سرمایه اجتماعی اعتماد به نظام آموزشی که در صورت تنزل به سادگی قابل بازگشت نیست، با همه توان حفاظت کند.
مراسم دیدار صمیمانه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با هیئت علمی و فرهنگی دانش آموزان نخبه کشور ونزوئلا صبح دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در اردوگاه باهنر برگزار شد.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در پی سفر رئیس جمهور در اواخر سال گذشته به منطقه آبادان و خرمشهر ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان تصویب شد.
گزارش تصویری معین کوهستانی از مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام ایران اعزامی به رقابت های جهانی اسپانیا که طی روزهای 23 لغایت 25 شهریورماه به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشینه مواد مخدر در ذهنمان منفور نیست و ما به خوبی نتوانستیم تصویر سازی منفی از مواد مخدر نشان دهیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشینه مواد مخدر در ذهنمان منفور نیست و ما به خوبی نتوانستیم تصویر سازی منفی از مواد مخدر نشان دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ