وزیر امور خارجه در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، گفت: نباید جریحه دار کردن احساسات مسلمانان جهان به بهانه حمایت از آزادی بیان به امری مرسوم در برخی کشورهای اروپایی تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در در فضای مجازی در واکنش به عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) نوشت: عاقبت دردناکی در انتظار عاملین، آمرین و پشتیبانان این جنایت خواهد بود.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : حضور خباثت‌آمیز وزیر کابینه صهیونیستها در ‎مسجدالاقصی اقدامی دیگر در روند تعدّی به مقدسات اسلامی و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمین جهان بوده و محکوم است.
واکنش عجیب وزیر امور خارجه صربستان به زلنسکی برای بستن دهانش را، ببینید.
وزیر امور خارجه بلژیک در واکنش به آزادی تبعه این کشور که به جرم جاسوسی در ایران زندانی بود گفت که وی در پی ۱۵ ماه دیپلماسی محتاطانه آزاد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشور‌های منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می‌باشد.
وزیر امورخارجه در توضیحاتی به سفرهای اخیر شمخانی واکنش نشان داد و تصریح کرد هیچ گونه اختلافی وجود ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر قرار باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نهاد حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است به غلط تروریستی نامیده شود واکنش و پاسخ متقابل ایران سخت خواهد بود.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پس از عیادت مجروحین گفت:سفارت و اقامتگاه دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان در یک مجموعه به هم پیوسته است. اتفاق امروز خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار داده، اما مناسبات دو کشور در وضعیت طبیعی خود قرار دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به واکنش قانونی و قوی مجلس شورای اسلامی ایران، به پارلمان اروپایی هشدار داد که به تبعات منفی این رفتار احساسی خود بر اروپا بیندیشند و بر مسیر دیپلماسی، تعامل سازنده و عقلانیت تمرکز کنند.
وزیر امورخارجه کشورمان در واکنش به شایعه استعفای خود گفت: من چنین‌چیزی‌را نشنیدم و قویا تکذیب می‌کنم.
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل ولز در صفحه شخصی خود، نوشت: با همدلی، تلاش و توکل به خدا توانستید فاتح این میدان باشید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر بی‌طرفی فعال جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ اوکراین تصریح کرد: اظهارات احساسی و اتهام زنی های غیرمستند، کمکی به حل بحران اوکراین نمی کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حادثه تروریستی در شیراز، گفت: بی‌تردید اجازه نمی‌دهیم منافع و امنیت ملی ایران بازیچه دست تروریست‌ها و مداخله‌گران خارجی مدعی حقوق بشر قرار گیرد.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
آنالنا بربوک وزیر امورخارجه آلمان در واکنش به آتش‌سوزی شب گذشته در زندان اوین پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی به توئیت وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه ترکیه در واکنش به تحرکات اخیر یونان در دریای اِژه، به آتن صراحتا هشدار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ