رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن محکومیت هتک حرمت به کتاب آسمانی مسلمانان، از رهبران جمعیت‌های ملی جهان اسلام خواست تا به نمایندگی از داوطلبان و اعضای خود در ناروا شناختن این حرکت شنیع سهیم شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی‌بین دو کشور دانست.
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌به ارائه برنامه‌های جمعیت برای خدمات رسانی در اربعین حسینی پرداخت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با همتای عربستانی در مکه مکرمه، درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به حجاج ایرانی گفتگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پشتیبانی امدادی هلال‌احمر از حجاج در صحرای عرفات از ویزیت، بستری و ترخیص۱۴۰۰ زائر ایرانی در روز عرفه خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی تاکید کرد: خانواده بزرگ هلال احمر، سربازان ملت ایران هستند و توانایی و وقت خویش را سخاوتمندانه صرف نیازمندان و حادثه‌دیدگان می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از برنامه‌ریزی‌های این جمعیت برای توسعه بیشتر توریسم سلامت خبر داد.
اردوغان رئیس جمهور ترکیه نشان فداکاری این کشور را به پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سال آینده، ناوگان امدادی هلال‌احمر تقویت و به‌روز رسانی می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز پاسدار و جانباز به دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران رفت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر مهم‌ترین اقدامات این جمعیت را در زلزله‌های خوی، ترکیه و سوریه و وقوع برف سنگین در شهرستان کوهرنگ، تشریح کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه از کمک‌ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده این کشور قدردانی کرد و گفت: کمک‌های دولت و هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد مباحث مربوط به مدیریت تجمعات انبوه را در سطح بین‌المللی در مراکز آموزشی خود ارائه دهد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حضور در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار رادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حضور در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار رادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت برای موضوع تغییرات اقلیمی، اقدامات ساختاری انجام داده و مواجهه با چالش‌های آب و هوایی را اولویت خود می‌داند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۰۸۹ نفر و نجات ۱۴۸ فرد در حوادث مختلف طی یک هفته گذشته درکشور خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی دیدار کرد و موضوع استخدام امدادگران هلال‌احمر مورد گفت‌و گو قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از مجموع ۲۴ هلیکوپتر جمعیت هلال احمر ۶ فروند بالگرد نیاز به تعمیر و اورهال دارند که هماهنگی‌ها برای تعمیر این بالگردها انجام شده و اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه توانمندسازی داوطلبان از اولویت های جمعیت هلال احمر است، گفت: داوطلبان هلال احمر به زودی شناسنامه دار خواهند شد.
رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر واقع در نقطه صفر مرزی بازدید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به ازدحام زائران اربعین؛ خدمات هلال‌احمر در عراق درحال گسترش است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه این جمعیت در حال ارتقای سطح توان امدادرسانی به شهروندان است، از آمادگی برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ