شهردار تهران گفت:در بستر پروژه‌های شهری که در دستور کار است دسترسی‌های بزرگراهی در تمامی تهران ایجاد خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خشونت در جامعه چرخه‌ای است که افراد با رفتار خود به دیگران منتقل می‌کنند که حاصل، ادامه یا افزایش این رفتار، جامعه مضطرب و ناامید می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته به روایت مراجع قانونی یک‌ میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در این راستا، اشتغال پایدار، بیمه اجباری و ضریب پشتیبانی صندوق‌های بازنشستگی افزایش ی
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی گفت: زمانی که تولید در بازار افزایش یابد،شاهد رونق ساخت و ساز در تولید مسکن می‌شویم و با افزایش سرعت در مسکن، ابزار برای کنترل قیمت ایجاد می‌شود.
رئیس‌جمهوری گفت: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.
جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، با دستور ادامه بررسی اختیارات ارزی بانک مرکزی، با حضور سران قوا و دیگر اعضا و به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد.
در صحن مجلس گزارش آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه بررسی و بر ضرورت ایجاد بازار کارآمد ارز تاکید شد.
در پی انتشار مطلبی در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر ایجاد تشکیک در آمار تولید فروردین ماه گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز در پاسخی ایجاد هر گونه شبهه در آمار تولید را امکان ناپذیر دانست.
شوش - رئیس جمهور از پیگیری طرح‌های توسعه شرکت هفت‌تپه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: توسعه و تکمیل پایگاه‌های مدیریت بحران یکی از وظایفی است که شهرداری تهران باید آن را انجام دهد و برای ساخت و تکمیل سوله‌های مدیریت بحران ردیف بودجه‌ تعین شد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس سقف بودجه را افزایش نداده و امسال تنها سالی است که نمایندگان در ارائه پیشنهادات خود لزوم عدم افزایش سقف بودجه را به خوبی رعایت کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از ایجاد سه هزار نفر ظرفیت پذیرش و نگهداری معتادان توسط پلیس تا اواسط سال آتی خبر داد.
معاون مالی شهرداری تهران بر لزوم تهیه و تدوین برنامه مسنجم با استفاده از نظرات صاحب‌نظران ذی‌حسابی برای ساماندهی و سازماندهی شرکت‌های شهرداری جهت افزایش بهره‌وری و سودآوری مطلوب تاکید کرد.
محسن پیرهادی گفت: افزایش ۴۰ درصدی سقف بودجه همان ۴۰ درصد تورمی است که اکنون در اقتصاد وجود دارد و از نظر قدرت خرید تغییری در ارقام بودجه به وجود نیامده است. بر همین اساس می‌توان گفت که لایحه بودجه سال آتی نه تنها تغییری با سال جاری نداشته بلکه اگر تا پایان سال تورم افزایش پیدا کند، بودجه ۱۴۰۲ کاهش هم پیدا کرده است.
محسن پیرهادی گفت: افزایش ۴۰ درصدی سقف بودجه همان ۴۰ درصد تورمی است که اکنون در اقتصاد وجود دارد و از نظر قدرت خرید تغییری در ارقام بودجه به وجود نیامده است. بر همین اساس می‌توان گفت که لایحه بودجه سال آتی نه تنها تغییری با سال جاری نداشته بلکه اگر تا پایان سال تورم افزایش پیدا کند، بودجه ۱۴۰۲ کاهش هم پیدا کرده است.
سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در گفتگوی ویژه خبری گفت: کمبود درهم در بازار این را تلقی ایجاد کرد که کشور ارز کم دارد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: روسیه با افزایش نرخ سود بانکی در شرایط جنگی، در بازار خود ثبات ایجاد کرد. افزایش نرخ سود بانکی در مدیریت بازار ارز بسیار مهم است و ما به دنبال آن هستیم.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
نبود شفافیت در عملکرد بانک‌ها می‌تواند از یک طرف منجر به افزایش نابرابری و ناعدالتی در جامعه شده و از طرف دیگر، سرمایه‌های مردمی را به سمت کسب منفعت برای عده‌ای خاص و ایجاد تورم هدایت کند.
بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد و شرکت‌های فعال در حوزه تولید و توزیع داخلی و کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، جامعه هدف طرح تسهیلاتی "رفاه کالا و خدمات" را افزایش داد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر اقدامات داخلی به درستی به اجرا برسد می‌توان اثر تحریم‌ها را کاهش داد و امروز هم با اجرای برخی از اقدامات توانسته‌ایم اثر تحریم‌ها را کاهش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ