آلوارو موراتا مورد توجه ترین مهاجم مارکت اروپا برای تیم های ایتالیایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری میان نیروهای دو ژنرال در سودان؛ یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو، فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع که از نیمه آوریل گذشته شروع شده است، باشدت تمام ادامه دارد.
درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع در کشور آفریقایی سودان با شدت تمام ادامه دارد.
نسل جدید بی‌ام‌و سری 5 (G60)، از جمله بی‌ام‌و i5 تمام الکتریکی جدید، شروع رسمی تولید خود را در کارخانه گروه بی‌ام‌و دینگولفینگ جشن گرفت.
کیومرث هاشمی در ادامه روزهای پرتلاش خود، امروز سری به اردوی ورزشکاران ووشوی مستقر در آکادمی ووشو زد.
برخلاف رسانا‌ها و نیمه هادی‌هایی که در حال حاضر دستگاه‌های الکتریکی از آن ساخته می‌شوند یک ابررسانا در برابر جریانی که از آن عبور می‌کند مقاومتی ارائه نمی‌دهد. این می‌تواند به معنای ریزتراشه‌های سریع تر، اسکنر‌های پزشکی ارزان‌تر، موتور‌های الکتریکی بهتر، توانایی انتقال برق در فواصل طولانی بدون تلفات و موارد دیگر باشد. اگر از الکتریسیته یا مغناطیس استفاده کند ابررسانایی می‌تواند آن را بهبود بخشد.
القاصی دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.
نسل جدید پرادو تنها در نسخه ۵ نفره به فروش می‌رسد و این یعنی در تمام نسخه‌ها فضای قابل قبول بار را در قسمت عقب خواهیم داشت. اگرچه کابین کیفیت و لوکس بودن سری ۳۰۰ را ارائه نمی‌دهد، اما متریال در داخل جنس قابل قبولی دارد.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
فیلیپه اندرسون برای دومین فصل متوالی، در تمامی بازی های سری آ به میدان رفت.
این خودرو یک سدان تمام برقی و از خانواده سری ۵ مدل ۲۰۲۴ است که نسخه‌های بنزینی و هیبرید آن با نام ۵۳۰i و ۵۴۰i به میدان آمدند و نسخه i۵ فقط با موتور یا موتورهای برقی قابل سفارش است.
به نظر می‌رسد اتفاق بزرگ برای ستاره والیبال ایران را باید تمام شده دانست.
کمیته انضباطی نتیجه دیدار نیمه تمام چوکای تالش با شمس آذر قزوین از سری رقابت های لیگ یک را اعلام کرد.
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس روی کاغذ مشخصات بسیار جذابی دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی نمایشگر آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در بخش دوربین هم یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اما وب‌سایت DxOMark می‌گوید این گوشی در رده ۷۴ ام تمام گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که آن‌ها بررسی کرده‌اند.
رابینز استاد دانشگاه بیرمنگام توصیه می‌کند که تمام مدت زمان قبل از خواب را تشریفاتی کنید؛ شاید چای داغ بنوشید، یا شاید کمی حرکات کششی انجام دهید و به دنبال آن یک حمام سریع و یک لباس راحت بپوشید. روال هر چه باشد، ماهیت تکراری آن مهم است.
کاربران می‌گویند دوربین مدل‌های معمولی و پلاس سری گلکسی S23 نمی‌تواند تمام قاب دوربین را به‌صورت شفاف نشان دهد.
رقابت های دور گروهی لیگ برتر والیبال ایران با تمام کش و قوس های خود به پایان رسید.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
پلونیس به این نشریه گفت: «زمانی که تمام انفجارهای رادیویی سریع و منابعی که تکرار می‌شوند را به دقت می‌شماریم، متوجه می‌شویم که تنها حدود ۲.۶ درصد از کل انفجارهای رادیویی سریع که کشف می‌کنیم تکرار می‌شوند.»
سیمونه اینزاکی تاکید کرد که شاگردانش با حسرت های بسیار از جمله شکست خانگی امشب مقابل امپولی به میانه های راه در سری A رسیدند.
بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است توییت حمایتی سریع کیلیان امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی و عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.
«شش دقیقه رکاب‌زدن سریع تمام معیارهای BDNF را 4 تا 5 برابر بیشتر از رکاب‌زدن طولانی اما ملایم افزایش داد. ورزش شدید در مقایسه با یک روز روزه‌داری با یا بدون ورزش ملایم روش بسیار مؤثرتری برای افزایش BDNF در مغز است.»
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید از کشف اسناد محرمانه در دفتر خصوصی‌اش شوکه شده و نمی‌داند این اسناد حاوی چه مطالبی هستند.
شنبه ۲۶ شهریور رئیس کل دادگستری تهران با تاکید بر رسیدگی ویژه، سریع و دقیق به پرونده «مهسا امینی» گفت: مردم شریف مطمئن باشند قوه قضاییه و مدعی العموم پیگیر این موضوع هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ