پلونیس به این نشریه گفت: «زمانی که تمام انفجارهای رادیویی سریع و منابعی که تکرار می‌شوند را به دقت می‌شماریم، متوجه می‌شویم که تنها حدود ۲.۶ درصد از کل انفجارهای رادیویی سریع که کشف می‌کنیم تکرار می‌شوند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا دچار یک شوک غیر منتظره شد.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
کوچ دسته جمعی ستاره‌های فوتسال به سمت فوتبال، خبر از روزهای نه چندان درخشان برای آینده فوتسال زنان می‌دهد.
از یک طرف مارکا انتقال امباپه به رئال را قریب الوقوع می‌داند و از سوی دیگر نشریه آ اس همه اخبار را دروغ عنوان کرده است.
پلیس سوئیس از کشف جسد یک کوهنورد در دامنه قله مترهورن رشته کوه آلپ خبر داد.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
سازمان لیگ برتر روز گذشته طی بیانیه‌ای بابت عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبر اولتیماتوم داد.
سازمان لیگ برتر روز گذشته طی بیانیه‌ای بابت عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبر اولتیماتوم داد.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این بازار ارزان‌تر شد، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین در روز‌های آتی، ماجرای ربع سکه ۱۴ میلیونی چیست؟. قیمت خودرو‌های پر متقاضی چقدر شد؟، خریداران هایما و لاماری چقدر سود کردند؟، مجمع شبصیر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، افت شدید ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
روزنامه اینترنتی الشبابیة عربستان مدعی شد که الهلال مذاکرات خود را با نیمار و لیونل مسی آغاز کرده است.
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ده خبر مهم برای بورس فردا، کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
باشگاه هوادار تهران خبر از مخالفت با جدایی و ادامه همکاری با سرمربی خود داد.
هیچ تیم روسی به سردار آزمون، مهاجم کنونی بایرلورکوزن آلمان پیشنهاد نداده است.
مجری یک شبکه تلویزیونی در آرژانتین پس از شنیدن خبر درگذشت ملکه انگلیس در برنامه زنده به جشن و شادمانی پرداخت.
لوکا مارکوویچ مهاجم صربستانی با انتشار یک استوری به زبان فارسی در صفحه اینستاگرامش، به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ