سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آمادگی کامل این سازمان و شبکه تحت پوشش برای کشت قراردادی محصول گندم و کلزا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایران برای صادرات رادیوداروها و تجارب هسته‌ای به ترکیه آمادگی دارد.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: ما آماده‌ایم به عنوان مجری یا مباشر کشت قراردادی اقدام کنیم.
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به دلیل اینکه احتمال بروز حادثه در هر لحظه‌ای وجود دارد، باید همواره برای مقابله با مخاطرات شیمیایی، آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.
سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: در روز عید قربان ۸۵۰ جایگاه ثابت و ۹۶۶ اکیپ سیار آماده خدمت‌رسانی به شهروندان برای ذبح بهداشتی دام هستند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشور حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تهران حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آمادگی کامل نیروهای فوریت های پزشکی در آستانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» سطح آمادگی گشت هوایی خود را از بیم تقابل با روسیه افزایش داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: سازمان آماده است تا خدمات «هوا نما» را در تمامی ترمینال‌های مسافربری هوایی، زمینی، ریلی و بنادر مختلف ارائه کند.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آمادگی کامل اورژانس برای ارائه خدمات در ۴ مناسبت پیش رو تا قبل از پایان سال خبر داد.
سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی از اعلام آمادگی سازمان تربیت بدنی آجا جهت شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبر داد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی در دو نامه جداگانه خطاب به مسئولان پزشکی قانونی ترکیه و سوریه، آمادگی ایران را برای همکاری در زمینه‌های مربوط به اقدامات پزشکی قانونی اعلام کرد.
سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی تیم های سحر برای اعزام به مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد از آمادگی آنتونیو گوترش برای کمک به پایان نزاع در اوکراین خبر داد.
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت تنها در صورتی آماده است در اوکراین میانجیگری کند که تمام طرف ها از جمله روسیه با آن موافقت کنند.
سازمان راهداری کشور هم با ورود سامانه جدید بارشی شال و کلاه کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از آمادگی این سازمان برای کمک به پژوهشگاه رویان و رفع مشکلات و موانع موجود خبر داد.
شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.
شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان دیدار با شریف مالکوچ رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه و هیات همراه برای همکاری عمیق‌تر آمبودزمانی و نظارتی بین ایران و ترکیه اعلام آمادگی کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت کشورمان در دیدار با سفیر قرقیزستان در ایران بر آمادگی کشورمان برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشور قرقیزستان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ