در حمله عناصر داعش به ولایت قندهار در افغانستان، ۳ تروریست داعشی و ۲ نفر از نیروهای طالبان کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله اخیر به پایگاه ارتش سوریه در حومه شهر المیادین را پذیرفت.
منابع عراقی از تداوم حملات به مخفیگاه‌های بقایای داعشی در این کشور خبر دادند.
یک منبع نظامی سوری از جان باختن و زخمی شدن چند سرباز سوری در جریان حمله تروریست‌های داعش خبر داد.
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری روز گذشته به گردهمایی حزب جمعیت علمای اسلام در خیبرپختونخواه پاکستان را برعهده گرفت.
پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.
وزارت داخله طالبان نسبت به قصد داعش برای حمله به طالبان در مراسم بازگشت از حج هشدار داد.
منابع عراقی از تحرکات جدید داعش در کرکوک و کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان این کشور خبر دادند.
حمله مرگبار داعش به غیرنظامیان در حماه سوریه شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
گروه تروریستی داعش حمله روز گذشته در ورودی ساختمان وزارت خارجه افغانستان که منجر به جان باختن ۶ تن شد را برعهده گرفت.
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر «کالوگا» در جنوب غرب مسکو خبر داد.
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله روز جمعه به یک پست امنیتی در شهر اسماعیلیه مصر را که به کشته شدن سه نیروی پلیس منجر گردید، برعهده گرفت.
گروهک تکفیری تروریستی داعش مسئولیت حمله دیروز به هتل محل اقامت اتباع چینی‌ در پایتخت افغانستان را برعهده گرفت.
گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای که در صفحه تلگرام خود منتشرد کرد، اعلام کرد، دو تن از عناصر این گروه دو کیف بمب‌گذاری شده را منفجر کردند کیف اول محل اقامت چینی‌ها و کیف دوم سالن انتظار در طبقه اول را مورد هدف قرار داد.
فرماندهی مرکزی آمریکا ساعت 2:57 بامداد امروز 11 دسامبر به وقت محلی در شرق سوریه یک حمله هوایی موفق انجام داد که در آن دو مسئول داعش از جمله مسئول «ولایت سوریه» داعش که در عملیات‌ها و طرح‌های مرگبار این گروه تروریستی در شرق سوریه نقش داشت، کشته شدند.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست داعشی در حمله هوایی به استان کرکوک خبر دادند.
در پی حمله تروریستی چهارشنبه شب به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز که تاکنون به شهادت ۱۵ نفر و زخمی شدن ۱۹ نفر انجامیده، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
خبرگزاری رویترز ادعا کرد که گروهک تروریستی داعش مسؤولیت حمله به حرم شاهچراغ شیراز را به عهده گرفته است.
خبرگزاری رویترز گزارش داد که داعش مسئولیت حمله در شیراز را برعهده گرفته است.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست.فرمانده انتظامی استان فارس یک نفر را عامل این حرکت تروریستی دانست که دستگیر شده است.رئیس کل دادگستری استان فارس نیز اعلام کرد فرد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارد.
نیروی هوایی عراق، مواضع داعش در منطقه وادی الثرثار در استان صلاح الدین را هدف قرار داد.
گروهک تکفیری داعش مسئولیت حمله امروز به یک مدرسه دینی در شهر کابل پایتخت افغانستان را بر عهده گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تأسف از شهادت و مجروح شدن جمع زیادی از شهروندان بیگناه افغانستانی در انفجارهای تروریستی در شهر کابل، این حملات تروریستی را قویاً محکوم کرد.
رییس پیشین امنیت ملی افغانستان با استناد به منابع اطلاعاتی خود مدعی شد که هواپیما‌های بدون سرنشین آمریکایی بامداد امروز در آسمان کابل دیده شده و چندین منطقه از کابل را مورد هدف قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ