فیفا تعلیق اعمال شده بر فدراسیون فوتبال هند را لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر که قرار است از روز پنجشنبه آغاز شود به دلیل تاکید فیفا برای حضور بانوان و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد با ابهام مواجه شده و ممکن است به تعویق بیفتد.
فیفا و ای اف سی ممکن است هفته اول لیگ برتر را به تعویق بیاندازند.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا)، فدراسیون فوتبال کنیا را با تعلیق یک‌ساله جریمه کرده بود و بازی دوستانه با ایران اولین بازی این کشور خواهد بود.
چماق تعلیق در فوتبال و دولت چین هیچ کاربردی ندارد و هیچ مدیری جرات ندارد برای باقی ماندن خود در مصدق ریاست و منافع خود، کل کشور و نظام حاکمه را تلویحا و یا مستقیما تهدید کند و در واقع فوتبال این کشور را به گروگان بگیرد.
فیفا، فدراسیون فوتبال سریلانکا را تعلیق کرد
فدراسیون فوتبال سریلانکا تعلیق شد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بررسی پرونده بازی جنجالی ایران و لبنان با لطف رئیس فیفا تعویق افتاده است.
تعلیق تیم ملی آمریکا ازسوی فیفا/ گزارش نشریه معتبر جهانی
تیم ملی فوتبال تونس ممکن است به دلیل دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال این کشور از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود.
تیم ملی فوتبال تونس ممکن است به دلیل دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال این کشور از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود.
با انتشار دستور جلسه مربوط به گردهمایی پیش روی فدراسیون جهانی فوتبال، مشخص شد که موضوع ایران در جلسه فردا بررسی نخواهد شد.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اردوی تیم ملی در اتریش با کادر جدید برگزار می شود و کیروش ظرف یکی دو روز آینده در تهران خواهد بود.
فیفا خواستار توضیح صریح و شفاف فدراسیون فوتبال ایران درباره حاشیه های دیدار تیم هلی ملی ایران و لبنان در مشهد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
راستینه عضو فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید: چماق تعلیق فیفا و ای.اف.سی، چماق افراد سودجویی است که به واسطه آن ، تلاش می‌کنند خودشان را به فوتبال ایران تحمیل کنند یا در راس آن قرار بگیرند.
فدراسیون فوتبال هند که چندی پیش از سوی فیفا تعلیق شده بود، دوباره به حالت عادی بازگشت.
هاشمی‌طبا: فیفا با جوسازی و شایعه تعلیق نمی‌کند
رفتار و فعالیت مقامات دولتی در رابطه با فدراسیون فوتبال را تا جایی که فعلیت پیدا نکند نمی‌توان مصداق دخالت ناروای دولت در فوتبال و از موجبات تعلیق این فدراسیون دانست.
فیفا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال هند به دلیل «نفوذ ناروا از طرف اشخاص ثالث که نقض جدی اساسنامه فیفا» محسوب می‌شود، به حالت تعلیق در می‌آید.
فیفا به دلیل دخالت اشخاص ثالث، فدراسیون فوتبال هندوستان را به حالت تعلیق در آورد.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ در مرغداری‌های افزایش نیافته و فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالا گرانفروشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ