رایان گیگز، ستاره سابق منچستریونایتد، از اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش تبرئه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو ریکو، دروازه بان اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن، امروز از بیمارستان مرخص می شود.
دادگاهی در شهر بارسلون به دنی آلوز اطلاع داد که دو روز دیگر باید برای حضور در جلسه نهایی دادگاه اتهامش به تجاوز حضور پیدا کند.
پلیس کاتالونیا جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، را به انتقال منابع باشگاه به حساب‌های شخصی، متهم کرد.
رایان گیگز، ستاره اسبق منچستریونایتد، از اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش تبرئه شد.
با پایان روز چهارشنبه و عدم پاسخگویی جرارد به پیشنهاد سران الاتفاق، حضور این مربی در عربستان منتفی شد.
تامی آبراهام، مهاجم رم، فصل 23-2022 را با پارگی رباط صلیبی به پایان برد و حالا باید شش ماه از میادین دور باشد.
هافبک جوان استقلالی‌ها دوست ندارد بدون انجام بازی برای تیمش لیگ بیست و دوم را به پایان برساند.
هافبک نساجی برای پایان هفته های کابوس‌وار تیمش لحظه شماری می‌کند.
در سطحی کلان‌تر، احیای محافظه‌کاران، می‌تواند دوران نزدیک به دو دهه میدان‌داری نهاد‌های شبه‌نظامی و امنیتی در جناح راست را پایان دهد و رهبری سیاست در این جناح را به سیاستمداران بازگرداند. همان رویایی که ناطق‌نوری در سال ۱۳۸۴ داشت؛ اما از دل آن کابوسی، چون احمدی‌نژاد درآمد. اگر خواب کوتاه مهدی کروبی در آن بامداد تاریخ‌ساز سال ۱۳۸۴ صحنه انتخابات را دیگرگونه کرد؛ شاید پایان دوران خواب ناطق‌نوری در سال ۱۴۰۲، صحنه سیاست در ایران را تغییر دهد.
سرپرست استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی با همراهی بانک شهر ظرف دو سه روز آینده خبر داد.
ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی و کابوس تمام خط دفاعی‌های لیگ برتر انگلیس، انگیزه وحشتناکی برای کسب اولین پیروزی مقابل بایرن مونیخ دارد.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
المانیتور نوشت: سیامک نمازی طی مصاحبه با سی‌ان‌ان از زندان اوین، جایی که از سال ۲۰۱۵ به دلیل «ارتباط با یک کشور متخاصم» (ایالات متحده آمریکا) در بازداشت به سر می‌برد، از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد که سیاسی بازی را کنار بگذارد و «به این کابوس» برای او و دو فرد دو تابعیتی دیگر پایان دهد.
اگرچه شاید به اندازه لوکادیا تمام‌کننده نباشد اما با تکنیک، دوندگی و فیزیک مناسبش، یحیی گل‌محمدی را تحت‌تاثیر قرار داده است.
شاید ایران برای انتخاب سرمربی خود نیاز به زمان بیشتری داشته باشد تا ماجراها و کابوس ویلموتس دوباره بر روی فوتبال ملی ایران سایه نیندازد.
روملو لوکاکو، مهاجم تنومند تیم ملی بلژیک، شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
پایان زندگی با کابوس جنایت!
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، به زودی در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.
یوونتوس نتایج تست پزشکی آنخل دی‌ماریا را اعلام کرد و اوضاع برای این ستاره 34 ساله تقریبا خوب به نظر می رسد.
فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، در مسیر بازگشت به ترکیب این تیم قرار دارد.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ