اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود ملایری پس از یک دوره تحمل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
پژوهشگران در بخش نتیجه گیری مقاله‌ای که درباره ارزیابی‌شان منتشر کردند نوشته بودند: "به نظر می‌رسد نوجوانان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها همگی معتقدند که سرعت تغییرات شخصی شان به شکلی خزنده کُند شده و بر این باور بودند که به تازگی به افرادی تبدیل شده اند که ثابت باقی خواهند ماند گویی که از نگاه شان تاریخ همواره امروز به پایان می‌رسد".
طبق برآورد دانشمندان تا پنج میلیارد سال دیگر، با اتمام منابع هیدروژن خورشید، ستاره بزرگ منظومه شمسی، کره زمین و دیگر سیارات سر راهش را می‌بلعد.
طبق برآورد دانشمندان تا پنج میلیارد سال دیگر، با اتمام منابع هیدروژن خورشید، ستاره بزرگ منظومه شمسی، کره زمین و دیگر سیارات سر راهش را می‌بلعد.
یک مرد در ایالت جورجیا روز پنجشنبه در روستایی در جنوب این ایالت به دو تن از بستگان خود و مدیر رستوران فست فود شلیک کرد و سپس خودکشی کرد.
زندگی آنلاین در حال از دست دادن هرج و مرج، غیرقابل پیش بینی بودن و لذت است دقیقا همه چیز‌هایی که آن را سرگرم کننده کرده بود.
مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.
ماه عسل علی فتح‌الله‌زاده در ششمین بازگشت به استقلال خیلی زود به پایان رسید.
تیم فوتبال بنفکیا در فاصله هفت هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر پرتغال با اختلاف مناسبی صدر جدول را به نام خود زده است.
بازی رفت دو تیم یوونتوس و اینتر سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا برگزار می شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل/ ازدواج یک ماهه!/ مسافر عصبانی راننده را کشت/ تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات/ شاگرد مکانیکی در یک قدمی چوبه دار/ راز دستبرد عجیب به خودروها!/ دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل
در گذشته بایدن معامله‌های نامطلوب زیادی وجود داشته است. به نظر می‌رسد مبهم‌ترین دوره زندگی سیاسی او در دوره دوم ریاست جمهوری «باراک اوباما» بوده است زمانی که جو هنوز معاون رئیس جمهور بود و خانواده‌اش تلاش می‌کردند تا جایی که ممکن است از نفوذ او به نفع خود استفاده کنند.
بایستروس یکی از پرافتخارترین تیراندازان عضو این فدراسیون بود و یک ماه و نیم پیش در قالب تیم تیراندازی اسپانیا در رقابت‌های جهانی پاتایا شرکت کرد که مقام پنجم را به دست آورد. "
فابین اونیل، فوتبالیست سابق اروگوئه‌ای که سابقه بازی در یوونتوس را داشت، در 49 سالگی به دلیل نارسایی کبدی ناشی از اعتیاد به الکل درگذشت.
پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه
شهردار تهران وعده داده تا پایان سال آمار اتوبوس‌های فعال را به پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه خواهد رساند، اما نه خبری از اتوبوس‌های تازه‌نفس دولتی در ایستگاه‌های اتوبوس است و نه اتوبوس‌های تعمیر‌شده سبب شده مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس کمتر منتظر بمانند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه داشت تااینکه مهر ماه جاری، متهم با اقدامات اطلاعاتی در نظرآباد کرج شناسایی شد. بررسی‌های پلیسی مشخص کرد او با یک تریلی مشغول کار است و در اتاقک پشت این وسیله نقلیه مخفی شده و در آنجا زندگی می‌کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت قاتل فراری در خیابان شریعتی/ ماجرای وحشتناک خون بها/ دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!/ مرگ ۱۶ مسافر در برخورد مینی بوس و کامیون/ پایان ۴ ماه زندگی مخفیانه شوهر قاتل/ دستبرد به صندوق عقب بدون تخریب!/ میلیاردی که برای هیجان سرقت می‌کرد
پایان ۴ ماه زندگی مخفیانه شوهر قاتل
مدارک و شواهد حکایت از دست داشتن همسر ۵۰ ساله مقتول در این جنایت داشت. تحقیقات برای دستگیری مرد میانسال ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت رد متهم را در اطراف تهران به‌دست آوردند.
ماکرون گفت که فرانسه و فرانسوی‌ها احساس می‌کنند در یک بحران زندگی می‌کنند که هر کدام بدتر از گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ