امیرعبداللهیان با هدف برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی چهارشنبه به این کشور سفر می‌کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های آسیایی را تبریک گفت.
امیر عبداللهیان گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز از آقای محمد بن‌سلمان دعوت کرد که امروز ایشان گفتند این دعوت را پذیرفتم و برنامه‌ریزی می‌کنم که در زمان مناسب به ایران سفر کنم.
دقایقی پیش، وزیر امور خارجه کشورمان شهر جده عربستان را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌هایش در عربستان با «محمد بن سلمان»، ولی عهد عربستان سعودی در جده دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی در نخستین سفر رسمی دوجانبه و برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی به پرتوریا سفر کرده، صبح امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه با خانم «نالدی پاندور» وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات آفریقای جنوبی، عصر امروز پنجشنبه ۱۹ مردادماه با «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
دیدار و مذاکره وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «نالدی پاندور»، وزیر روابط و همکاری بین‌المللی آفریقای جنوبی در حال برگزاری است.
وزیر امور خارجه برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در رأس هیئتی راهی پرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی شد.
وزیر امورخارجه با اشاره به برنامه‌های خود در سفر به آفریقای جنوبی گفت: در این سفر، دیدار با وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی را در دستور کار داریم.
حسین امیرعبداللهیان با هدف برگزاری پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی چهارشنبه عازم پرتوریا می‌شود.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
وزیر امور خارجه پس از سفری سه روزه به آفریقای جنوبی و شرکت در نشست بریکس پلاس، کیپ تاون را به مقصد تهران ترک کرد.
معاون اول وزیر امور خارجه کوبا با وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست بریکس پلاس در کیپ تاون آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کومور در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس، در نخستین ساعات امروز(پنج‌شنبه) عازم آفریقای‌جنوبی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در آفریقای جنوبی درباره پیامدهای سو محاسبه و اقدامات غیرسازنده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نشست شورای حکام هشدار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی، انتصاب وزیر ‏امور خارجه و همکاری شرق آفریقای جمهوری تانزانیا را تبریک گفت.‏
وزیر امورخارجه کشورمان در ادامه سفر خود به آفریقا، تانزانیا را به مقصد زنگبار ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی و نمایندگان اقتصادی بخش خصوصی جهت دیدار با مقامات عالی رتبه مالی و تانزانیا، عازم قاره آفریقا شد.
امیرعبداللهیان پس از مالی به تانزانیا و از آنجا به زنگبار سفر خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ