دختر و پسر جوانی که در یک پارک محلی در ستارخان تهران برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند، از سوی پلیس بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر و پسر جوانی که در یک پارک محلی در ستارخان تهران برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند، از سوی پلیس بازداشت شدند.
قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
در حالی که پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی سر و صورت دختر جوان و آزار وحشیانه وی را تأیید کرده بود، کاوه ۲۲ ساله و ۳ دوستش در ورامین ردیابی و بازداشت شدند، اما جرم سیاه را گردن نگرفتند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به اغفال و فراری دادن دختری جوان از خانه پدری‌اش کرده بود، خبر داد.
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده گم شدن دختر اصفهانی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و یک نفر در این زمینه دستگیر شده است و فعلا در بازداشت است.
محمدی دره شوری با اشاره به اینکه به لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن قرمزی که پدر وی مدعی است که او دخترش را ربوده است نیز دستگیر و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به دلیل فقد دلایل بزهکاری، فعلا آزاد شده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
نگهبان ادامه داد: پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، خانواده دختر نوجوان موضوع را به پلیس گزارش کردند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور قرار گرفت.
ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آن‌ها از کشور ممانعت به عمل آمده است.
همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؛ این شایعه چند ساعتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
از دوبی این‌ همه مسافر را برگرداندند تا همسر و دختر من را پیاده کنند. اگر مشکلی بوده چرا آنها را بازداشت نکردند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را برگردانده‌اند.
از دوبی این‌ همه مسافر را برگرداندند تا همسر و دختر من را پیاده کنند. اگر مشکلی بوده چرا آنها را بازداشت نکردند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را برگردانده‌اند.
همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.
براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
مینا گفت: دختری که به اتهام سرقت بازداشت شده، بی‌گناه است و نقشی در سرقت ندارد. من دزدان اصلی را می‌شناسم؛ زنی معتاد و سابقه‌دار به نام ملیحه که پیش از این بار‌ها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است. او که زنی ۳۶ ساله است چند ماه قبل از زندان آزاد شد و پس از آن سرقت‌هایش را با همدستی مرد موردعلاقه‌اش از سر گرفت.
شروین با شکایت دختری جوان بازداشت شده و متهم است دختر را آزار داده است، اتهامی که قبول ندارد و آن را یک اخاذی می‌داند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی درمورد حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز گفت: این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش داشت مردم را تحریک و به حمایت از خود وادار کند که مردم توجهی نکردند.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
سعید محمد با بیان اینکه بعد از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۷، مناطق آزاد نیز وارداتی نداشت، تصریح کرد: در این سال‌ها با مشکل خودرو مواجهه بودیم که چهره کیش و قشم به عنوان جزایر گردشگری را خراب کرد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دختر لاریجانی به خاطر تمکین از شوهر به خارج از کشور رفته بود و پسر آقای میرسلیم به دلیل همکاری با منافقین بازداشت شد، اما شورای نگهبان آقای لاریجانی را به بهانه تحصیل فرزندش خارج از کشور رد صلاحیت و آقای میرسلیم را به رغم این پرونده، تایید صلاحیت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ