دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی روسیه در مسکو با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.
رئیس رگولاتوری فدراسیون روسیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به تهران با رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دیدار کرد.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی تأکید کرد: نباید هیچ پیش‌شرطی برای دیدار وزرای خارجه روسیه، ایران، سوریه و ترکیه وجود داشته باشد.
نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، پاکستان، روسیه و چین درباره افغانستان با حضور حسین امیرعبداللهیان، سرگئی لاوروف و چین گانگ وزرای خارجه ایران، روسیه و چین و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان آغاز شد.
وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان به منظور برگزاری دومین نشست چهارجانبه درباره افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی روسیه رفت که این بازی یک بر یک مساوی شد. تماشاگران زن نیز در این بازی حضور داشتند.
دیدار دوستانه ایران و روسیه با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
دیدار دوستانه ایران و روسیه با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
سایت اسپورت روسیه نوشت احتمالا دیدار ایران و روسیه بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
از نظر نایب‌رئیس ۱۷ ساله فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه حائز اهمیت است.
با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان روزهای ۳ و ۶ فروردین با تیم‌های روسیه و عراق بازی تدارکاتی خواهد داشت.
قرار است بعد از برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل عراق، تیم ملی مقابل روسیه نیز به میدان برود تا روند آماده سازی خود را دنبال کند.
مقامات ایران و روسیه در جریان کمیسیون عالی پارلمانی، مذاکرات صریح و عملیاتی درباره توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل‌ و نقل، کشاورزی و مراودات پولی و بانکی انجام دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» و «حسین امیرعبداللهیان» سه شنبه هفته آینده در مسکو با هم دیدار می کنند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در دیدار با معاون اسبق دومای روسیه روابط ایران و روسیه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط ایران و روسیه در حال حاضر در بهترین سطح قرار دارد و در حال توسعه است.
دیدار رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه
اولیانوف روز جمعه با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: «معاونان وزرای خارجه روسیه و ایران، آقایان سرگئی ریابکوف و علی باقری کنی امروز در مسکو دیدار کردند تا دورنمای اجرای کامل برجام را بررسی کنند.»
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین از دیدار معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه خبر داد.
وزیر امور خارجه کشومان در دیدار سفیر جدید روسیه ابراز امیدواری کرد سطح روابط فی‌مابین متناسب با ظرفیت‌های موجود در دو کشور ارتقا یابد.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهور کشورمان، گفت: کار بر روی توافقنامه همکاری جدید بین روسیه و ایران در مراحل پایانی خود قرار دارد.
دیدار و گفتگوی مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در وین در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ