تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ برتر اسکواش باشگاه های کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپ سوپر جام فوتبال ایران در افتتاحیه لیگ برتر فصل پیش رو تحویل پرسپولیس خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس به مناسبت قهرمانی فصل جاری لیگ برتر به منظور قدردانی و تشکر از کارکنان باشگاه، با آن‌ها دیدار و گفت و گو کرد.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، معتقد است که بالا بردن جام با بازوبند حس متفاوتی داشت اما مهم قهرمانی تیم بود.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و دوم، به هشتمین جام خود در این رقابتها دست یافت.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی ۴ بر صفر برابر نساجی عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و دوم، به هشتمین جام خود در این رقابتها دست یافت.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از قهرمانی در لیگ، تمرکزمان روی جام حذفی است.
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نه تنها برای طرفداران روی سکو بلکه برای ستاره‌های سابق این تیم نیز اهمیت ویژه دارد و آنها بازیهای تیم محبوبشان را از راه دور دنبال می‌کنند.
تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته آخر کشید و پرسپولیس و سپاهان شانس رسیدن به جام دارند.
برد پرسپولیس در شهرآورد این تیم را به قهرمانی نزدیک کرد یا سپاهان همچنان با فاصله مدعی قهرمانی است؟ آیا استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد؟
مس سونگونی ها جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به صنایع مس ایران تقدیم کردند.
شاگردان محمد خوشکنار با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به قهرمانی در لیگ برتر ایران رسید.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۱ شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ معرفی شود.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در فاصله یک هفته به پایان لیگ برتر، قهرمانی خود را قطعی کرد.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.
مسابقات لیگ برتر جودو بانوان با حضور ۱۰ تیم برگزار و در پایان این مسابقات باشگاه پرهام لرستان جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم شاهین نایب قهرمان شد.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد ولی در حذفی زمان محدود است.
پانزدهمین دوره از لیگ‌ برتر فوتبال زنان درحالی از جمعه ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود که سال‌هاست دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم مدعیان اصلی فتح جام این لیگ هستند.
هفته اول سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از شنبه نهم مهر با سه دیدار آغاز می‌شود.
استقلال برای اولین بار در بیست و یک دوره لیگ برتر، بدون باخت قهرمان لیگ شد و به ۹ سال ناکامی پایان داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ