امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، معتقد است که بالا بردن جام با بازوبند حس متفاوتی داشت اما مهم قهرمانی تیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر بهداشت صربستان به دولت و مردم اوکراین توصیه کرد تا مانع استفاده ارتش این کشور از گلوله‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده در خاک اوکراین شوند.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
برای درست کردن هر نوع کیک و شیرینی باید مواد اولیه را به دمای محیط برسانید؛ بنابراین سعی کنید حداقل نیم ساعت قبل از شروع همه مواد را از یخچال خارج کنید و اجازه بدهید به دمای محیط برسند. همچنین برای پخت هر کیکی آرد و مواد خشک مثل پودر کاکائو را ۳ بار الک کنید.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
سعی کنید هیچوقت برگ‌های زرد گیاه را از ساقه جدا نکنید. اجازه بدهید برگ‌های زرد خودش بیفتد و به خاک گلدان اضافه شود. اگر برگ‌های زرد را از ساقه جدا کنید، ممکن است بقیه برگ‌های سبز و سالم نیز کم‌کم زرد شوند.
ستاره ایرانی پورتو درباره تیم فصل آینده‌اش صحبت کوتاهی انجام داد.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان همچنان منوط به موافقت بایرن مونیخ است. چلسی در تماسی با بایرن درباره مبلغ مد نظر این باشگاه برای صدور اجازه ناگلزمان پرس و جو کرده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از برد مهم تیمش مقابل یوونتوس تاکید کرد این نتیجه هم نمی تواند ناراحتی باخت هفته قبل را از بین ببرد
مربی تیم فوتبال استقلال از دیدار تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد اما برای ما حکم بازی قهرمانی را دارد که امیدوارم به برتری برسیم.
فرادید| بسیاری از افراد کلم را به خاطر بوی آن دوست ندارند؛ بنابراین مهم‌ترین نکته در مورد تهیه این سالاد از بین بردن بوی کلم است. برای این منظور کلم‌ها را خرد کنید و به مدت ۱۵ دقیقه داخل آب یخ قرار دهید، بعد داخل صافی بریزید و اجازه بدهید آب آن کشیده شود.
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.
کره‌جنوبی خواهان توضیح شورای المپیک آسیا به دلیل اجازه دادن به ورزشکاران روسی برای شرکت در بازی‌های ورزشی این قاره شد.
پاکو خمس می‌گوید او جزو سرمربیانی نیست که به صورت چرخشی به بازیکنان تیمش بازی بدهد.
حوه سرچ عکس در گوگل با آیفون و اندروید در این روش یکسان است. برنامه را باز کنید و در صفحه اول روی آیکون دوربین در کادر جست و جو کلیک کنید. سپس به برنامه اجازه دسترسی به حافظه را بدهید.
آدریانو مورائس، فوق ستاره سازمان وان چمپیونشیپ گفت که دوست دارم مبارزه امیر علی‌اکبری را در سال 2023 مقابل مارکوس آلمیدا تماشا کنم.
اگر یکی از بازیکن‌های ما بعد از پیروزی در برابر ولز، پرچم فلسطین را به دست می‌گرفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟ اجازه بدهید من برایتان بگویم. بسیاری می‌گویند، ریا کار را ببین! این خوب پیشرفت می‌کند.
پارلمان اروپا در بیانیه ای از سرگیری مذاکرات دو جانبه میان رژیم صهیونیستی و فلسطین را خواستار شد.
تقی آزاد ارمکی گفت: راه بقای جمهوری اسلامی این است که اجازه بدهد نیروهای بیرون افتاده برگردند؛ نه به شکل پوپولیستی، بلکه در قالب تشکل ها. من به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور این پیشنهاد را دادم و گفتم اگر من در موضع شما بودم همین امشب زنگ می‌زدم و می‌رفتم بزرگان را مجاب می‌کردم و به صدا و سیما می‌رفتم و کلید انتخابات مجلس را الآن می‌زدم.
کیهان نوشت: نیروی انتظامی و بسیج بار‌ها نشان داده‌اند که مرد میدان‌های سخت و پایان‌بخش روز‌های بد حادثه هستند و پرسش این است که چرا به آن‌ها اجازه برخورد پشیمان‌کننده با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم داده نمی‌شود؟!
با وارد‌شدن کودکان به سال‌های نوجوانی، میل آن‌ها به تنهایی، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه می‌شویم و تنهای‌شان می‌گذاریم. هر‌چه باشد وقتی نوجوانی گستاخ که مثل یک موجود خطرناک در اطراف می‌گردد و به دنبال دردسر است، راهی اتاقش می‌شود، می‌توانید نفس راحتی بکشید؛ اما اگر اجازه بدهید فاصله میان شما و نوجوان‌تان زیاد شود، نمی‌توانید در زمان لازم که بیشتر از هر وقت در خطر مسائلی مانند افسردگی، اعتیاد به اینترنت، اختلالات خوردن و آسیب‌زدن به خودش قرار می‌گیرد، به کمک او بروید.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
سرخیو آگوئرو از باشگاه سابق خود منچسترسیتی به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی‌اش انتقاد کرد و درباره احتمال بازگشت به فوتبال توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ