در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم ارزش معاملات به کمترین مقدار روزانه و هفتگی در سال جاری رسید و شاخص کل و شاخص کل هموزن در مقایسه با هفته گذشته ۰.۷ درصد و ۰.۴ درصد ریزش داشتند. کدام نماد بیشترین سود را به جیب سهامدارانش واریز کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و این خروج در همین نیمه ابتدایی در یک قدمی یک همتی شدن است! بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بیمه بود و عمده این ورود پول حقیقی نیز به یک نماد از این گروه تعلق گرفت. سنگین‌ترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱2 تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
برخی شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه است، عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند. این گزارش بر آن است تا عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و آن را با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه کند. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟
در دوره ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ در مجموع حدود ۷۲۰ نماد در بازار سرمایه داد و ستد شد که بیش از ۶۵۰ نماد با بازدهی مثبت همراه شدند و فقط بازدهی حدود ۷۰ نماد منفی بود. این نماد‌ها کدامند؟
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت امروز ۵ اردیبهشت چقدر شد؟، قیمت دلار کاهشی شد، پیش بینی بورس فردا | کدام صنایع صعودی می‌شود؟، جزییات عرضه نخستین خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ اردیبهشت کدامند؟، مجمع تاصیکو ۱۴۰۲ | افزایش سرمایه چه شد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وضعیت دینداری در جامعه ترکیه، چگونه است؟ چند درصد از مردم این کشور نماز می خوانند و روزه می گیرند؟ تعداد خانم های باحجاب و بی حجاب چقدر است؟ کدام مذهب اسلامی بیشترین پیرو را دارد؟
مدیرعامل شرکت بورس تهران از چهار مأموریت مهم این شرکت در سال جدید خبر داد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۶۹۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۸۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون نرخ سود بانکی در مسیر افزایشی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو | نوسان دلار توافقی در کانال ۳۶ هزار تومان، صندوق سهامی انار بازدهی بالاتر از شاخص کسب کرد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، تحلیل تکنیکال کگل امروز | دو سناریو پیش روی کگل، دو رویداد مهم باعث سقوط قیمت بیت کوین می‌شود، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۵۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار برای سفر گران شد، افت ارزش سهام عدالت همسو با نزول شاخص کل، چند نفر سهام بورسی خود را بیمه کردند؟، پالایشی‌ها صدرنشین خروج پول، بیشترین پول حقیقی به کدام نماد‌ها وارد شد؟، سه نمادی که از صف فروش به صف خرید رسیدند!، سهامداران سیمانی بخوانند، افزایش سرمایه ۱۷۵۰۰ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، کدام نماد بیشترین سوددهی را داشت؟، کدام نماد سود بیشتری را شناسایی کرده است؟، پیش بینی قیمت طلا، عرضه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس چه زمانی انجام خواهد شد؟، از برخورد سازمان بورس با یک کارگزاری تا استیضاح وزیر صمت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟، بیشترین حجم معاملات بازار از آن این نماد، کدام بازار سود بیشتری داده است؟، ارزش شرکت‌های سهام عدالت چقدر است؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای سهامداران ذوب، تحلیل وتوس | سیگنال صعود صادر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گزارشات ماه شهریور شرکت ها در حال انتشار است و حالا می توان تا حدودی درباره عملکرد شش ماهه شرکت ها در سال جاری گمانه زنی هایی را انجام داد. پالایشی ها در نیمه نخست امسال چه کردند؟ آیا باید منتظر سوددهی خوبی از شپنا بود؟
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
بورس امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ هم قرمزپوش بود و شاخص کل کانال ۱.۳ میلیون واحدی را از دست داد تا چشم و امید سهامداران به واکنش فردای شاخص به محدوده حمایتی باشد. در گفتگو با عرفان هودی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
صبح امروز جلسه‌ای با حضور برخی نمایندگان مجلس با فعالان بازار سرمایه برگزار شد. عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس مسائل مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سیمان امروز با سه نرخ در بورس کالا عرضه شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی از مشخص شدن ارزش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نهایی باشگاه استقلال ۲۷۸۰ میلیارد تومان اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ