رسانه‌های هند اعلام کردند که در پی سقوط یک اتوبوس به دره شماری کشته و زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
مومنی اظهار داشت: براساس گزارش سازمان شفافیت بین المللی، در سال ۱۳۸۳، رتبه پاکدامنی ایران ۸۷ بود، این رقم در سال ۱۳۸۷ به ۱۴۱ رسید و ما ۵۳ رتبه سقوط به سمت فاسدترین کشورهای دنیا داشتیم. وقتی این سقوط بر ملا شد، منطق‌های رفتاری اینکه چرا آن جهش غیرعادی در فساد رخ داده، با در نظرداشتن تک تک نشانه‌هایی که متفکران بزرگ مطرح کرده اند، قابل درک بود.
مقامات نظامی روسیه اعلام کردند یک جنگنده سوخو-۳۰ ارتش این کشور ساعاتی پیش در منطقه کالینینگراد سقوط کرده است.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
پلیس بنگلادش روز یکشنبه اعلام کرد بر اثر سقوط یک اتوبوس به داخل آب کنار جاده ای در جنوب منطقه جالاکاتی بنگلادش، دست کم ۱۷ نفر کشته و ۵۳ نفر زخمی شدند.
روز چهارشنبه ۲۷ نفر بر اثر انحراف اتوبوس از جاده و سقوط به دره ای در ایالت اواکساکا در جنوب مکزیک کشته شدند.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس در هند ۱۵ تن جان خود را از دست دادند. منبع: ایرانیک
سقوط یک دستگاه اتوبوس از پلی در مرکز هندوستان، دست کم ۱۵ قربانی برجای گذاشت.
مقامات و رسانه‌های محلی مکزیک اعلام کردند در پی واژگونی یک اتوبوس در غرب این کشور ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
با خروج حامد اسماعیلیون از آنچه مخالفان نظام شورای هبستگی نامگذاری کرده بودند، حالا اتوبوسِ وعده داده شده خراب شد و مسافران یکی یکی پیاده شدند.
انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده و سقوط در گودالی در بنگلادش، دست کم ۱۹ کشته برجای گذاشت.
طبق گزارش مقامات حفاظت مدنی، بر اثر سقوط اتوبوس به دره‌ای در شمال شرقی الجزایر دست کم ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند.
بر اثر سقوط اتوبوس حامل بازیکنان فوتبال از روی پل در برزیل چهار نفر جان باختند.
سانحه سقوط و انفجار یک دستگاه اتوبوس در جنوب غربی پاکستان دستکم ۴۰ کشته برجا گذاشت.
سقوط یک دستگاه اتوبوس از پرتگاه در کشور پرو دست کم ۲۵ کشته بر جای گذاشت.
مسئولان محلی افغانستان در بغلان می گویند که در پی واژگون شدن یک‌ دستگاه اتوبوس مسافربری و سقوط آن به دره ، ۸ نفر جان باخته و ۴۱ تن دیگر زخمی شده اند.
منابع محلی مصر از کشته شدن ۱۸ نفر و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر بر اثر سانحه سقوط اتوبوس در کانال آب در استان «الدقهلیه» در شمال شرقی قاهره خبر دادند.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ