مهدی کیانی می‌گوید دوست دارد با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
تیم فوتبال گل‌گهر امروز اولین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره 4 آزادی پشت سر خواهد گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
تمرینات تیم استقلال که بعد از تساوی در برابر صنعت نفت به مدت 48 ساعت تعطیل شده بود، روز گذشته در زمین کمپ حجازی از سر گرفته شد.
رئیس مرسدس بنز در مورد مذاکره با لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره جهان بر سر قرارداد جدید با این تیم صحبت کرده است.
پیشتازی یک نیمه‌ای هال سیتی در زمین میدلزبورو با ضربه سر دیدنی مهاجم ایرانی این تیم رقم خورد.
بایرن مونیخ روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و این در شرایطی است که نتایج این تیم از زمان برکناری یولیان ناگلزمان و انتصاب توماس توخل نوسان داشته است.
علی نوبخت فوتبالیست جوان تیم فوتبال احسان شهرری در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت.
اگر چه هنوز سرمربی تیم ملی مشخص نشده اما زمان از سر گیری دوباره تمرینات تیم ملی مشخص شده است.
ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.
علی علیپور، ستاره ایرانی تیم ژیل ویسنته شب گذشته با مصدومیتی زودهنگام زمین بازی را ترک کرد.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
رومن سایس، کاپیتان تیم ملی مراکش به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین بازی را ترک کرد.
تیم ملی آرژانتین انتقام چهار سال قبل را در حساس‌ترین زمان از کرواسی گرفت.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، از تصمیم خود مبنی بر حفظ نکو ویلیامز در زمین علیرغم مصدومیت از ناحیه سر، در جریان بازی مقابل انگلیس دفاع کرد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به مصدمیت رسول معتمدی در مرحله اول لیگ برتر، گفت: تاکید داریم در مسابقاتی که ملی پوشان حضور دارند کادر فنی تیم ملی بالای سر وزنه‌برداران باشند.
تمرین تیم فوتبال استقلال از هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
برخورد شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر به یک بازیکن مارسی در جریان دیدار این تیم با تاتنهام باعث مصدومیت ستاره کره‌ای و بیرون رفتن او از زمین مسابقه شد.
حرکات جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، در دیدار این تیم مقابل ولورهمپتون جنجالی شده است. او در کنار زمین نوشیدنی انرژی‌زا خورد و بعد از گلزنی به ولوز هواداران این تیم را مسخره کرد.
علیرضا بیرانوند در اکثر بازی‌های قبلی این تیم نشان کاپیتانی را بر بازو داشت، اما با ماندن کامیابی نیا در ترکیب اصلی باید پشت سر او وارد زمین مسابقه شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
همان زمان که بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی مطرح شد، صحبت‌های زیادی در مورد جواد نکونام هم سر زبان‌ها افتاد.
فلیکس ماگات می‌گوید در زمان هدایت هرتابرلین در برخی تمرینات این تیم از نیروهای پلیس آلمان کمک می‌گرفت.
حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران روز سختی را در بازگشایی استادیوم شهید وطنی پشت سر گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ