اتحادیه فوتبال انگلیس، توماس توخل و آنتونیو کونته را به دلیل اتفاقات دیدار چلسی و تاتنهام به کمیته انضباطی این اتحادیه فراخواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد اصلانی در پی مصاحبه‌های اخیرش به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی فراخوانده شد.
مراکش سفیر خود را از سوئد به دلیل اقدام شنیع و موهون صدور مجوز سوزاندن قرآن در استکهلم فراخواند.
روزنامه جروزالم پست امروز در گزارشی به فراخوانده شدن سفیر اوکراین در اراضی اشغالی به دلیل انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در قبال جنگ اوکراین، پرداخته است.
دادستان کل کشور به موضوع واگذاری تعدادی خودرو برای جلوگیری از استیضاح وزیر صمت ورود کرده و نتایج حاصله به منظور روشن کردن افکار عمومی در اولین فرصت به استحضار مردم شریف خواهد رسید.
دادستان کل کشور به موضوع واگذاری تعدادی خودرو برای جلوگیری از استیضاح وزیر صمت ورود کرده و نتایج حاصله به منظور روشن کردن افکار عمومی در اولین فرصت به استحضار مردم شریف خواهد رسید.
وسلین وویوویچ ۳۱ هندبالیست را که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌اند، به اردوی تیم ملی هندبال مردان دعوت کرد.
مساله مهم این بود که منتفی شدن موضوع ثبت‌نام برای هنرستان دخترانه شیراز و ۶۱ دختری که منتظر فراخوان برای روز آزمون عملی بودند، با بهانه‌هایی مثل مشکلات مالی و تامین نشدن اعتبار درحالی مطرح می‌شد که هنرستان پسرانه از دانش‌آموزان پسر ثبت‌نام کرده بود.
با نزدیک شدن به ضرب الاجل پرداخت استراماچونی، علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال تند تر از گذشته صحبت می کند.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
وحید اشتری، فعال رسانه‌ای و سیاسی جریان موسوم به جنبش عدالتخواه، برای اجرای حکم ۱۴ ماه حبس خود فراخوانده شد.
وحید اشتری، فعال رسانه‌ای و سیاسی جریان موسوم به جنبش عدالتخواه، برای اجرای حکم ۱۴ ماه حبس خود فراخوانده شد.
فعال شدن بی‌سابقه اپوزیسیون در خارج از کشور و برگزاری دو تجمع بزرگ و البته حمایت از فشار‌های اتحادیه اروپا به ایران و ایجاد کمپین‌هایی همچون درخواست از وزرای خارجه اروپایی برای فراخواندن سفرایشان از ایران و اخراج سفرای ایران از جمله مواردی است که اعتراضات سال ۱۴۰۱ را از مورد‌های مشابه پیش از خودش متمایز می‌کند.
به دنبال مصوب شدن ادامه همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان سرمربی، این مربی از ابتدای ماه آینده با فراخوان 32 بازیکن مرحله جدید اردوی آماده سازی تیمش را آغاز می کند.
معاون امور تولیدی سازمان بازرسی با تأکید بر ادامه روند عرضه خودرو با روش قرعه کشی گفت: عرضه خودرو از سوی ایران خودرو و سایپا باید به همان روال گذشته ادامه پیدا کند.
آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان روز گذشته در پی اجرای این حکم، در صفحه توییترش مدعی شد: محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد، اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
«ای ژان کارول» ۷۸ ساله که ستون‌نویس سابق مجله مُد ال در فرانسه است، در دو شکایت جداگانه ترامپ را به تجاوز و افترا متهم کرده است.
ناصر کنعانی گفت: ما آمادگی داریم در تهران و کانبرا روایت درست و به دور از جنجال رسانه‌ای در خصوص تحولات ایران را در اختیار دولت استرالیا قرار دهیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: آلمان سفیر ایران را برای رایزنی و در اقدامی مشابه نسبت به فراخوانده شدن سفیر برلین در تهران به وزارت امورخارجه فراخوانده است.
شهرداری منطقه ۸ به منظور منقش شدن ۸ دیواره به نام مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با اعلام فراخوان "امام مهربانی ها"با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران از هنرمندان دعوت به همکاری می‌کند.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
به دنبال فراخوان تجمع برای اعتراض به مرگ مهسا امینی در شهر قم، از ساعت ۱۸:۳۰ حدود ۱۰۰ نفر با سردادن شعارهای تند و هنجارشکنانه، تجمعی را در خیابان شهید صدوقی شکل دادند که با حضور ماموران انتظامی و متفرق شدن افراد این تجمع پایان یافت.
پس از باز شدن دروازه هوادار، ساکت الهامی بابک مرادی را از روی نیمکت فراخواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ