اصفهان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان گفت: دفاتر اسناد رسمی بدلیل رکود بازار بشدت زیان‌ده شدند و درآمد حدود ۶۰ درصد این دفاتر در استان تکافوی هزینه‌ها را نمی ‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
ستاره فرانسوی در صورت انتقال به عربستان درآمدی باورنکردنی خواهد داشت.
حضور چهار دروازه‌بان در لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر برای باشگاه اسپانیایی آورده مالی داشت.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
قراردادی که دیوید بکام برای حضور در نسخه جدید بازی فیفا دریافت کرده بیش از برخی از قراردادهایی است که در دوران بازی خود بسته بود.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
معاون سازمان فدرال مالیات روسیه اعلام کرد که این کشور در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار از محل دریافت مالیات درآمد داشته است.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا ضمن اشاره به درآمد ۱۹ میلیارد دلاری صادرات نفت ایران از فروش نفت در پنج ماه نخست ۲۰۲۳، درآمد نفتی ایران در مجموع سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد.
منچسترسیتی با صرافی ارز دیجیتال OKX قرارداد جدیدی به ارزش 64 میلیون یورو امضا کرد.
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی علاوه بر جبران ناترازی گاز سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.
امروز صحبت از ۵۰ تا ۶۰ درصدی دپو برنج داخلی در انبارها است؛ قیمت تمام شده بالا و کاهش سطح درآمد جامعه سبب شده تا برخی محصولات بدون بازار تقاضا از بین بروند.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش وزیر اقتصاد، درآمد مالیاتی کشور در دولت سیزدهم ۶۰ درصد رشد داشته است.
طی چندین دهه، روندهای تغییرات جمعیتی چین عمدتا نتیجه اجرای سیاست بحث‌برانگیز تک‌فرزندی بود که در سال ۱۹۷۹ برای جلوگیری از افزایش سریع جمعیت به اجرا درآمد.
وقتی تورم مواد خوراکی بالای ۶۰ درصد باشد یعنی حتما عده زیادی از هموطنان شب‌ها با شکم گرسنه خود و فرزندان‌شان سر بر بالین می‌گذارند، وقتی دولت درآمد لازم را نداشته باشد یعنی دریاچه ارومیه خشک خواهد شد، خشکسالی به عمق استخوان جامعه خواهد رسید و این‌ها با تغییر رییس بانک مرکزی خم به ابرو نمی‌آورند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: سطوح درآمدی در سال جاری ۶۰ درصد افزایش یافت و پیشنهاداتی برای افزایش دوباره آن در سال آینده ارائه کرده‌ایم.
کشور‌های اتحادیه اروپا روزهاست بر سر جزئیات مکانیزم سقف قیمت که هدف آن کاهش درآمد روسیه از فروش نفت و همزمان جلوگیری از وارد شدن شوک عرضه در بازار‌های جهانی نفت از آغاز اجرای تحریم اتحادیه اروپا علیه نفت روسیه در پنجم در دسامبر است، در کشمکش هستند.
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد.
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ