از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر مقام معظم رهبری در قم درباره میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان اعلام کرد: مؤمنان می‌توانند قیمت سه کیلو گندم یا برنج و مانند آن را از محل سکونت خود استعلام و آن را بر اساس مقدار شرعی به عنوان زکات فطره پرداخت کنند.
دفتر مقام معظم رهبری در قم درباره میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان با اشاره به آنکه مؤمنان می‌توانند قیمت سه کیلو گندم یا برنج و مانند آن را از محل سکونت خود استعلام و آن را بر اساس مقدار شرعی به عنوان زکات فطره پرداخت کنند، اعلام کرد این مبلغ در سال جاری به زودی توسط دفتر معظم‌له اعلام خواهد شد.
وزارت ارتباطات اعلام کرد: میزان پوشش ارتباطی روستاهای بالای بیست خانوار کشور از مرز ۹۱ درصد عبور کرد.
نماینده مجلس میزان وام ازدواج و فرزند آوری برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۱ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
معاون برنامه ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان، جزئیات مالیات این بنیاد طی ۴ سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۲۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
میزان آسیب‌دیدگی «ریکاردو آلوز» پس از انجام MRI طی ۷۲ ساعت آتی مشخص خواهد شد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۱ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۱ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۱۶۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۱۰۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۲ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: بخشی از رکوردهای اطلاعاتی در مورد خانه های خالی نادرست بود، گفت: در حال محاسبه مالیات خانه‌های لوکس برای ۱۴۰۱ هستیم و تا یک تا ۲ ماه آتی برگه تشخیص صادر می شود.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا کف و سقف حقوق سربازان وظیفه در سال ۴۰۱ را اعلام کرد.
با اعلام مهدی تاج فوتبال کشورمان حدود ۲۰ میلیون دلار از فیفا و AFC طلب دارد که بخش کمی از این مبلغ مربوط به باشگاه‌ها و بخش عمده آن متعلق به فدراسیون است.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال نسبت به ۱۳۹۹، دو برابر شده است، اعلام کرد: قانون می‌گوید که افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باید سهام عدالت داشته باشند، اما حدود سه و نیم میلیون نفر از آن‌ها سهام عدالت ندارند.
باشگاه استقلال میزان دریافتی بازیکنان و کادر فنی این تیم را اعلام کرد.
میزان بخشودگی مالیاتی اعلام شد
قائم مقام ستاد مقابله با کرونا در ورزش از حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال خبر داد.
فردا پنجمین عرضه اولیه سال جاری انجام خواهد شد و در آن سیمان آبیک با نماد سابیک سهام خود را برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه خواهد کرد. این عرضه اولیه چقدر نقدینگی می خواهد؟
تقاضای برگزاری مجمع فوق‌العاده نظام پزشکی در واکنش به تعرفه ۱۴۰۱

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ