در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، دو تیم فولاد و تراکتور در ورزشگاه خانگی اهوازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودسر - فرمانده انتظامی رودسر از غرق شدن مردی ۳۳ ساله در رودخانه روستای سموش این شهرستان خبر داد.
در کمتر از ۲۴ ساعت پرستو شناسایی و دستگیر شد. هر چند او در بازجویی‌ها اصرار بر بی‌گناهی داشت اما وقتی تصویر خود را در دوربین‌ها دید شوکه شد و به سرقت با همدستی همسر و خواهرشوهرش اعتراف کرد. با اقرار این زن، شوهرش دستگیر شد اما خواهرشوهرش از ترس فراری شده است که جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه او و دستگیری‌اش ادامه دارد.
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا با استناد به شهادت یکی از همکاران تجاری پسر جو بایدن، اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور درباره روابط تجاری فرزندش دروغ گفته است.
دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال اقدام به موقع سرمربی این تیم در رو کردن دست خیانتکاران به این باشگاه را مثبت دانست و گفت: این واکنش به آرامش تیم کمک خواهد کرد.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ممنوعیت واردات برنج به کشور پایدار خواهد بود، گفت: با حفظ سرانه مصرف کشور تا تأمین منافع کشاورزان و مصرف کنندگان، ممنوعیت اعمال شده برداشته نخواهد شد.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش کشاورزی گفت: مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی بویژه تولیدات صادرات محور در دستور کار است.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اقتصاد دریا محور حلقه مفقوده استان‌های شمالی است، گفت: استان گیلان مقام نخست تولید خاویار و مقام دوم تولید گوشت ماهی را در کشور دارد.
آنطور که خروجی رسانه‌ها نشان می‌دهد برخی نمایندگان حتی در مسائلی که اساساً مسئولیتی در قبال آن ندارند و در فرصت باقیمانده از دوره نمایندگی احتمالاً مجالی برای رسیدگی به آن موضوع نخواهند داشت، به برگزاری نشست با افراد مختلف اقدام کرده‌اند.
پژوهش دکتر دگروت نشان می‌دهد که مقام‌های ناسا اطلاع داشتند که میکروب‌های احتمالی ماه می‌توانند تهدیدی وجودی (با احتمال کم) باشند و قرنطینه‌ی قمری آن‌ها درصورت وجود چنین تهدیدی، زمین را ایمن نگه نمی‌دارد. بااین‌حال آن‌ها در توانایی‌شان برای خنثی‌کردن این تهدید اغراق کردند.
بستنی فروش های ترکیه که با شوخی کردن بستنی را تحویل می‌دهند، در واکنش با یک ایرانی عجول شوخی‌شان بی‌نتیجه ماند.
باشگاه منچسترسیتی برای رقابت با پیشنهادات عربستانی سعی دارد قرارداد برناردو سیلوا را بهبود ببخشد.
محمدجواد حسین‌زاده 19 ساله در مصاف با نفت مسجد سلیمان برای دقایقی فرصت بازی به دست آورد.
رودسر- مدیر جهاد کشاورزی رودسر از نخستین خزانه گیری برنج در روستای میرک محله این شهرستان خبر داد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نامزدهای ایرانی هدایت تیم ملی باهوش‌تر از مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته‌اند.
وزیر دفاع پیشین آمریکا در تماس تلفنی ساختگی که کمدین‌های منتقد کرملین در نقش رئیس جمهور سابق اوکراین با وی برقرار کرده بودند، نیات واقعی واشنگتن درباره روسیه را برملا کرده است!
جوان نوشت: باید گفت روح حاکم بر این دو بیانیه براندازی و عبور از نهاد‌های قانونی جمهوری اسلامی است. منتها یکی به روش نرم و دیگری به روش سخت. از این روست که باید گفت این خاتمی و موسوی دو روی یک سکه‌اند.
«بالدوین» که با شکایت خانواده «هاچینز» رو به روشده است، تاکید کرده که مقصر مرگ این فیلمبردار جوان در اکتبر ۲۰۲۱ نیست، علیرغم این که او با شلیک اسلحه‌ای که در دست داشت، «هاچینز» را به کام مرگ فرستاد و کارگردان فیلم «جوئل سوزا» را هم زخمی کرد اما تاکید کرده که نمی‌دانسته در اسلحه گلوله‌های واقعی گذاشته شده است.
فرزاد حسین خانی بار دیگر در روزی که یک بازیکن جوان بومی را در ترکیب اصلی قرار داده بود، به یک پیروزی پراهمیت دست پیدا کرد.
رودسر- مدیر جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم تقویت صنایع تبدیلی فندق با جذب سرمایه گذاران گفت: اعتبارات خوبی در زمینه صنایع تبدیلی و سایر خدمات کشاورزی اختصاص یافته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران با انجام رسالت تاریخی خود یعنی جهاد تبیین می‌توانند دست جریان وابسته به قدرت‌های استکباری و ارتجاعی را رو کنند.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ تداوم گرمای هوا در کشور
وحید امیری جام جهانی رو از دست داد
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ