سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: افرادی که در شبِ چهارشنبه پایان سال ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز با هماهنگی دستگاه قضایی بازداشت خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
گروهی از دانشمندان هندی و ژاپنی با مطالعه منطقه کومائون (Kumaon) هیمالیا در ایالت اوتاراکند هند دریافتند که ذخایر معدنی - منیزیت - واقع در این منطقه حاوی قطرات آبی است که حدود ۶۰۰ میلیون سال پیش در دوران نئوپروتروزوییک (پیشین‌زیستی نو) ته‌نشین شده است.
به گفته ناوا، که مسئول اکثر کشفیات در موزه دیرینه‌شناسی در ماریلیا است، تخم‌های دایناسورها حدود ۱۲ تا ۱۳ سانتی‌متر طول و ۵ تا ۷ سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که تخم‌های تمساح‌های باستانی معمولا بیش از ۷ تا ۸ سانتی‌متر نیستند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ میلیون واحد انواع ارز توسط پلیس خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱۰ میلیون نخ سیگار قاچاق در یک انبار کالا در جنوب تهرن خبر داد.
یک میلیون سکۀ یک پنی در مجموع ده هزار دلار می‌ارزد، اما با توجه به قدمت این سکه‌ها، ممکن است ارزش آن‌ها به یک میلیون دلار هم برسد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف ۲۲ میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب و شناسایی محل دپوی بیش از ۴۰ میلیون داروی غیرمجاز خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق سوخت در کشور از کشف ۲.۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
فرمانده هنگ مرزی مریوان از کشف ۱۱ میلیون دینار عراقی در پایانه مرزی باشماق خبر داد.
فسیل‌های ۴۰ میلیون ساله در کوه چرخه نطنز اصفهان کشف شده است.
دادستان تهران بیان کرد: در این عملیات کارگاه فرآوری دارو‌های تقلبی ترک اعتیاد شناسایی شد که طی آن بیش از ۴ میلیون حبه قرص متادون و مقادیر زیادی شربت تریاک و شربت متادون کشف و ضبط شد.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری ۳ اخلالگر ارزی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
قدمتِ این داستان در حال حاضر تقریباً به یک میلیون سال پیش بازمی‌گردد. داستانِ حداقل ۴ گونه‌ی انسانی متفاوت که خودشان را در این گوشه‌ی دورافتاده‌ی دنیای ماقبل تاریخ به آب و آتش زدند. در این مطلب شواهدی را درباره‌ی نژاد انسان‌های اولیه در بریتانیا می‌خوانید.
مقام مسئول در وزارت صمت گفت: این یک میلیون دستگاه خودرو به‌قدری زیاد است که از منظر عرضه، بازار اشباع خواهد شد و روش‌هایی همچون قرعه‌کشی و سایر روش‌ها، موضوعیت نخواهد داشت و به‌سمتی حرکت خواهیم کرد که شرکت‌ها، خود عرضه‌کننده محصولات باشند.
در حال حاضر باتوجه به تعداد خودرو‌هایی که تولید می‌شود و با رشدی که اشاره شد، پیش‌بینی این است که طی شش ماه پیش‌رو، حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود. همچنین طی این مدت مقرر شده که ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو هم وارد شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای زندگی با خانواده‌ای که فقط نیمرو می‌خورند!/ قتل مرد دامدار با ۶ گلوله/ کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح‌های پلیس/ دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود/ باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد/ صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله/ گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود/ باند مخوف یک دست متلاشی شد/ دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
در حین انجام کاوش در استان مرکزی هوبی (چین)، تیمی از محققان وابسته به مؤسسه بقایای فرهنگی و باستان‌شناسی استان هوبی، جمجمه کاملی را پیدا کردند که تشخیص دادند متعلق به انسانی باستانی بوده که تقریباً یک میلیون سال پیش، در دوران «پلیستوسن میانه» زندگی می‌کرده است.
در یک دستاورد جدید با استفاده از تصاویر ماهواره ای، دانشمندان آثار صخره‌ای مرموزی را در صحرای نولاربور استرالیا کشف کردند که میلیون‌ها سال قدمت دارد.
کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت خبر از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ چاپ دلارهای جعلی در تهران خبرداد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف قلیان‌های برقی که هر کدام ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف قلیان‌های برقی که هر کدام ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند خبر داد.
امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. این شرکت ها سه ماهه چقدر سود ساختند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ