نماینده روسیه در امور سوریه اعلام کرد که ترکیه  به زودی محدودیت های وضع شده برای پرواز هواپیماهای روسی به سمت سوریه را لغو خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که انگلیس از سخنرانی یکی از نمایندگان این کشور در نشست شورای امنیت جلوگیری کرده است.
شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: روسیه درگیر نزاع داخلی و جنگ اوکراین است که تا حدودی نیز غرب مقابل آن‌ها قرار گرفته است. کشوری که هنوز نتوانسته اوکراین را شکست دهد می‌خواهد افکار عمومی را تغییر دهد و به همین خاطر دچار این اشتباه استراتژیک شده است!
نماینده چابهار در مجلس با بیان این‌که معتقدم هیچ کشوری در طول تاریخ این‌گونه مانند روسیه به نوعی سرناسازگاری با منافع ایران نداشته است، اظهار داشت: هیچ کشوری به اندازه روسیه حقوق ما را تضییع نکرده است. در چنین شرایطی به نظر من سیاست موازنه‌ای که باید در حوزه دیپلماسی خارجی وجود داشته باشد یک ضرورت انکارناپذیر است و همان‌طور که آمریکوفیل بودن و انگلوفیل بودن آسیب جدی در حوزه سیاست خارجی است به همان نسبت روسوفیل و چاینافیل بودن ما را دچار مشکل می‌کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه اعلام کرد که تلاش‌های بسیاری در راستای عادی‌سازی روابط میان سوریه و ترکیه در حال انجام است.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه اعلام کرد که تلاش‌های بسیاری در راستای عادی‌سازی روابط میان سوریه و ترکیه در حال انجام است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی‌یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در حضور خبرنگاران گفت که شواهد دست داشتن اوکراین در تخریب سد کاخوفکا آنقدر زیاد و مشخص است که رد آنها دشوار است.
نماینده ویژه چین، پیش از سفر به مسکو، در دیدار از بروکسل با مقامات اروپایی گفتگو می‌کند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و هیأت همراه ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه مذاکره کرد.
نماینده روسیه در موضع گیری خود رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی را به رویکرد سیاسی درباره خطرات بمباران نیروگاه هسته ای اوکراین متهم کرد.
قهرمان بوکس المپیک 1996 از مواضع اخیر رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به شدت انتقاد کرد.
باشگاه سپاهان جزئیات دیدار دوستانه بین‌المللی برابر زنیت را اعلام کرده است.
نماینده روسیه در دفتر ژنو در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از گفتگو با روسیه بر سر مسائل ثبات استراتژیک طفره می رود.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در خاورمیانه و شمال آفریقا ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه، یمن و لیبی مذاکره کرد.
سفیر روسیه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت درباره بررسی قطعنامه هسته ای ۲۰۱۵ ایران به طرح برخی اتهامات کشورهای غربی واکنش نشان داد.
شورای حقوق بشر با متهم کردن روسیه به سرکوب و خشونت، پیشنهاد تعیین یک کارشناس مستقل برای بررسی موارد ادعایی نقض حقوق بشر در این کشور را تصویب کرد.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل تأکید کرد که واشنگتن هرگز همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین از بازگشت دائمی کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به نیروگاه اتمی زاپروژیا خبر داد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ژنو درباره شرایط موجود در زمینه حل و فصل بحران اوکراین گفت: امکان راه حل دیپلماتیک در اوکراین متصور نیستیم.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد پیش‌نویس متن نهایی توافق رفع تحریم‌ها بین طرف‌های برجام توزیع شده و اگر مخالفتی نباشد، توافق برجام احیا می‌شود.
دیدار دوجانبه‌ای میان «علی باقری» مذاکره‌کننده کشورمان و رئیس هیئت مذاکره‌کننده فدراسیون روسیه برگزار شد.
دیدار دوجانبه‌ای میان علی باقری مذاکره‌کننده کشورمان و رئیس هیأت مذاکره‌کننده فدراسیون روسیه برگزار شد.
مذاکره‌کننده ارشد ایران در گفت‌وگوهای رفع تحریم‌ها، برای رایزنی درباره حل مسائل باقی‌مانده برجام، با نماینده روسیه و اتحادیه اروپا در وین دیدار و گفت‌وگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ