بازگشت رافائل سیلوا به استقلال منتفی شده و مدیران استقلال به دنبال تکمیل خط دفاعی با نفرات داخلی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد حسین فلاحی نماینده مجلس گفت: قطعا در بحث عفاف و حجاب ریشه کار ما، کار فرهنگی است، یعنی همزمان با اینکه یکسری هنجارشکنی می‌کنند و باید از جنبه قانونی و قضایی با آن‌ها برخورد کنیم؛ حتما ۹۹ درصد جامعه ما نیاز به کار فرهنگی دارند تا نگاه این‌ها را نسبت به عفاف و حجاب عمیق کنیم.
فلاحی، نماینده مجلس کاشفان حجاب در جامعه را زیر یک درصد برآورد کرد و گفت: عدم برخورد با این هنجار شکنان و ادامه این روند باعث می‌شود که این افراد جری‌تر بشوند. کسانی هم که فضا را مساعد می‌بینند به هنجار شکنان ملحق شوند.
به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.
احمدحسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس هم درخصوص شهریه مدرسه فرزندان خود بیان کرد: «فرزندان من در شهرستان مدارس دولتی می‌رفتند و در تهران هم مدارس هیئت امنایی که نسبت به غیرانتفاعی‌ها هزینه زیادی نمی‌گیرند. ما گفته‌ایم که در این زمینه نظارت جدی شود و امروز هم ممکن است در کمیسیون مطرح کنیم.»
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
مدافع جوان و ملی‌پوش پیکان از ابتدای فصل آینده به رقابت‌های فوتبال برمی‌گردد.
فلاحیان: من از این حوادث و حوادث دیگر به ائمه جمعه گفتم بی توجهی به حفاظت خیلی کار خطرناکی است و اکنون بعد از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم که ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند و بدانند دشمن غفلت نمی‌کند.
سارا فلاحی گفت: نهاد‌های ذی‌ربط هم گفتند که ما حتما این را با جدیت پیگیری می‌کنیم و، چون اطلاعات باید دقیق به افکار عمومی برسد، نمی‌توانیم در این زمینه به شکل هیجانی برخورد کنیم.
جواد فلاحیان گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند.
سارا فلاحی رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: متاسفانه افرادی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان بازرس به کشور‌های مختلف می‌فرستد از سرویس‌های جاسوسی هستند. از سوی دیگر آژانس وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا بهانه‌های مختلف مطرح می‌کند تا فشار بیشتری به ایران بیاورد.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
مشی حامیان روحانی همواره همین گونه بود که در چالش‌هایی که میان ایران و غرب به وجود می‌آمد، تحلیل را طوری ارائه می‌کردند که ایران مقصر باشد. فلاحت‌پیشه در گفتگو با ایسنا گفته که «ایران اشتباهات سیاسی کم نداشته است، یکی از این اشتباهات از دست دادن فرصت احیای برجام قبل از بحران اوکراین و وصل شدن پرونده ایران به موضوع اوکراین است. معتقدم اگر ایران به موضوع اوکراین ربط داده نمی‌شد، اجماع در پارلمان اروپا شکل نمی‌گرفت.»
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می‌گوید: آنها فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می‌توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند. شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های، ولی عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، به دلیل گذشت زمان و نیاز به ترمیم، به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است تا پس از بازسازی در محل قبلی خود نصب شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سردیس تیمسار فلاحی در یکی از مناطق تهران مفقود شده است.
سردیس تیمسار ولی‌الله فلاحی که مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های ولی‌عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، از روی سه‌پایه سنگی خود ناپدید شده است.
نخستین کنسرت «مازیار فلاحی» پس از مهاجرت از ایران در کشور آلمان برگزار شد. کنسرتی که بیش از هر چیزی، تحت تاثیر حضور «سردار آزمون» بود.
در اولین کنسرتی که این خواننده مهاجر در آلمان برگزار کرد، اما سردار آزمون هم حضور داشت و مازیار فلاحی نیز در حین اجرا، از او تشکر کرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمعیت ۵۸۰ هزار نفری ایلام صرفا ۱۲۰ هزار نفر آنها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.
دکتر مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی محمد حسینی را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول منصوب و جایگزین مصطفی مومنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ