اگرچه شورای عالی بورس به دنبال عرضه مجدد خودرو از طریق بورس حتی با استفاده از ظرفیت مجلس است اما شورای رقابت همچنان بر موضع خود پافشاری کرده و عرضه خودرو در بورس را عملی ضدرقابتی می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی والدپنیاس در فهرست این تیم برای دیدار با بارسلونا حضور دارد.
در فصل ۹۲-۹۳ دو سرمربی تیم‌ملی در دیدار استقلال و ملوان مقابل هم قرار گرفتند.
محمد نادری یکبار دیگر مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار می گیرد؛ او احتمالا بار دیگر برای یحیی دسته گل ببرد.
مدیرعامل پیشین استقلال با انتشار لیست خرید جواد نکونام علی خطیر را مورد انتقاد قرارداد و از عملکرد خود دفاع کرد.
دیدار نماینده تهران و رفسنجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
پنج بازیکن حال حاضر نساجی مازندران سابقه کار با سرمربی حریف خود را دارند.
مس رفسنجان عصر امروز طی دیداری دوستانه مقابل تراکتور تبریز قرار می‌گیرد.
فینال سال گذشته لیگ ملتها این‌بار در یک چهارم نهایی تکرار می‌شود.
استقلال در دومین بازی دوستانه خود در پیش‌فصل به مصاف هوادار می‌رود.
شاگردان سید مجتبی حسینی و محمد ربیعی در یک مصاف دوستانه مقابل هم قرار می‌گیرند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: شورای قیمت‌گذاری و تصمیمات آن از عناصر تأثیرگذار بر مسائل توسعه است و در این راستا بازرگانی باید تابع سیاست‌های توسعه تولید باشد و از اتخاذ مواضع تقابلی پرهیز شود.
اصلاح‌طلبان در حالی به آرایش انتخاباتی و شعار‌های خود شکل می‌دهند که جریان رقیب‌شان این روز‌ها بیش از هرچیز استراتژی سکوت رسانه‌ای درباره انتخابات را پیگیری می‌کند. از طرفی دیگر، اما پراکندگی و افتراقی در تقابل اطرافیان سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی به عنوان سه سرلیست در فهرست شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم نمودار شده است.
همانطور که لاریجانی و ناطق نوری را تحمل نکرد. حالا نیز نوبت به قالیباف رسیده که از سوی این گروه تحمل نشود؛ بنابراین اختلاف و تضاد بین این گروه و رئیس مجلس شورای اسلامی کاملا جدی است.»
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزرا به معنای تقابل مجلس با دولت نیست، گفت: مجلس و دولت در موضوعات مختلف با یکدیگر کاملاً هماهنگ هستند.
برخی ناظران و تحلیلگران معتقدند که غرب در شرایط کنونی، به دنبال تکرار راهبرد‌های تقابلی پیشینِ خود در رابطه با شوروری، این مرتبه علیه ایران است. در واقع، جهان غرب با شناسایی این نکته که ایران نیز همچون شوروی از چالش "توسعه نامتوازن" رنج می‌برد، سعی در تکرار یک تجربه تاریخی در زمینه مواجهه خود با یک نظام سیاسی مخالف با هژمونی غرب و به طور خاص آمریکا دارد. رویکردی که البته اکنون نمود‌های عینی و عملیاتی خود را نیز علیه تهران به نمایش می‌گذارد.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مقداری از هزینه واگن ها باید پیش پرداخت می شد و دولت این موضوع را تقبل نکرده‌ است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مقداری از هزینه واگن ها باید پیش پرداخت می شد و دولت این موضوع را تقبل کرده‌ است.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله با اشاره به تعلل آمریکا در پرونده ترسیم مرزها تأکید کرد: قدرت تقابل مقاومت، راه را به روی وقت کشی آمریکا بست و به تضییع حقوق و کرامت لبنان پایان داد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی و عربی علیه مقاومت ناکام می ماند، گفت مقاومت از هر زمان دیگری برای تقابل با دشمنان آماده تر است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی فتنه‌گران همچنان بر طبل تقابل با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی می‌کوبند، البته مردم به آنها پاسخ کوبنده‌ای داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ