فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را اعلام کرد که تیم ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا مقابل تیم تایلند به برتری رسید.
ارومیه- تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل تایلند پیروز شد تا نخستین برنده این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.
مهدی صابری با کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه ایران را صاحب نخستین نشان خود در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند کرد.
مهدی صابری با کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه ایران را صاحب نخستین نشان خود در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند کرد.
مذاکرات شرکت انرژی دولتی تایلند (PTT) با شرکت انرژی قطر در خصوص قرارداد تامین گاز طبیعی به مراحل پیشرفته ای رسیده است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان تایلند را شکست داد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
مهدی محمدی در ادامه نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند موفق به کسب مدال برنز در بخش تایم تریل پارادوچرخه سواری شد.
نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده در تایلند با کسب رتبه هفتم تیم ریلی ایران پیگیری شد.
نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده در تایلند با کسب رتبه هفتم تیم ریلی ایران پیگیری شد.
با انصراف کویت از مسابقات مقدماتی بازی‌های جهانی ساحلی، تایلند حریف ایران در مرحله‌ اول مسابقات شد.
با انصراف کویت از مسابقات مقدماتی، تایلند حریف ایران در مرحله‌ی اول مسابقات شد.
تیم والیبال «دای نام یونیورسیتی» ویتنام با شکست حریف تایلندی، عنوان قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ را به دست آورد تا برای نخستین بار یک تیم ویتنامی بر روی سکوی این مسابقات قرار گیرد.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از تشکیل تیم ملی فین سوییمینگ و اعزام آن به مسابقات قهرمانی‌ آسیا در تایلند خبر داد و گفت: تلاش بر این است که با برگزاری انتخابی تیم ملی بهترین‌ها را برای قهرمانی آسیا گزینش کنیم.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در تورنمنت ۶ جانبه تایلند برابر عربستان به پیروزی پرگل و دو رقمی دست یافت.
سرمربی تیم ملی فوتسال عراق گفت: ۸۰ درصد بازیکنان ما نخستین بار حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را تجربه می‌کنند.
تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در تورنمنت ۶ جانبه و تدارکاتی عازم تایلند شده است، امروز یکشنبه در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف فنلاند رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در تورنمنت بین قاره‌ای تایلند برابر فنلاند به پیروزی رسید.
شمسایی در حالی استعفا داد که تیم ملی از چند روز قبل، اردویش را شروع کرده و به زودی برای شرکت در تورنمنت تایلند، عازم این کشور خواهد شد.
نخستین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا با پیروزی تیم‌های ژاپن، تایلند و بحرین برابر حریفان خود پیگیری شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در کشور تایلند موفق به شکست میزبان مسابقات جام کنفدراسیون آسیا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ