اسامی نامدار والیبال ایران با پست هایی حمایتشان را جوانان فینالیست تیم ملی اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگرام از جمله پیام‌رسان‌هایی است که به دلیل داشتن ابداعات کاربردی مانند ایجاد کانال، پیام‌های رمز گذاری شده و زمان‌دار و... از محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم کشور‌های مختلف برخوردار است. اما گا‌ها دولت‌ها از این قضیه احساس خطر کرده و با محدود کردن دسترسی به آن سعی در کنترل ناملایمات و حل مشکلات کشور خود دارند.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
جام باشگاه های آسیا یک پیغام نگران کننده دیگر از سوی ژاپن برای والیبال ایران داشت.
پیام حیدری دو هفته بعد از دربی در هفته پایانی یکی از بازی های مهم و تاثیر گذار را سوت خواهد زد؛ مسابقه گل گهر و صنعت نفت آبادان.
دبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته محیط زیست، پیام محوری، روزشمار و اهداف برگزاری هفته محیط زیست در سال جاری را اعلام کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آشنا نبودن مردم و مستعمین کشورمان با زبان قرآن را مانعی در درک مفاهیم قرآنی برشمردند و تأکید کردند: باید متخصصان و فعالان قرآنی برای این موضوع راه‌هایی پیدا کنند تا مضامین عالی آیات نیز به گوش دل شنوندگان تلاوت برسد.
محمدرضا زنوزی در پیام سال جدید خود نکات جدیدی را مطرح کرده است.
وزیر ارتباطات به عنوان هدیه نوروزی به مدت دو هفته ترافیک استفاده از پیام رسان های داخلی را برای مردم رایگان اعلام کرد.
محققان کشور در یک مقاله بین الملی به بررسی و معرفی بیشتر مسیرهای پیام رسان مشترک در تکوین سرطان کبد پرداختند تا پیشرفت های درمانی در این زمینه به روزتر شود.
اسد پس از میزبانی از وزاری خارجه امارات- اردن در سفری غیر منتظره راهی مسقط شد تا بتواند در قلب منطقه خلیج فارس، زمینه بهبود روابط با سایر قدرت‌های عربی را هموار کند.
دانشمندان به دنبال تطبیق این فناوری برای استفاده نابینایان هستند که آن‌ها را قادر می‌سازد پیام‌های بریل را که مستقیماً به پوست آن‌ها منتقل می‌شود، احساس کنند.
توزیع بخش زیادی از کالاهای اساسی و غیراساسی در هفته ای که گذشت مختل شد زیرا بارندگی و بارش برف بخشی زیادی از راه های کشور را مسدود کرده بود.
به عقیده دروازه بان یونایتد، نظمی که تن هاخ در تیم ایجاد کرده، وجه تمایز این مربی است.
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از حملات شدید سایبری به پیام رسان های داخلی برای جلوگیری از سرویس دهی مناسب خبر داد.
رئیس عالی فدراسیون های عضو فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ضمن تبریک دبیرکلی هدایت ممبینی برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
رسانه های صهیونیست از پیام اعتراضی وزارت خارجه این رژیم به قطر و فیفا پیرامون نحوه برخورد با خبرنگاران و تماشاگران اسرائیلی از سوی هواداران کشورهای عربی در جریان جام جهانی خبر داد.
جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا پیش از تقابل با کرواسی صحبت های جالبی را مطرح کرد.
یک رسانه آمریکایی از پیام دولت آمریکا به نخست وزیر جدید عراق پیرامون گروه های مقاومت پرده برداشت.
نوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست و پیام های مکرر آمریکا برای بازگشت به برجام و ازسرگیری مذاکرات خبر داد.
نوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست و پیام های مکرر آمریکا برای بازگشت به برجام و ازسرگیری مذاکرات خبر داد.
وزیر امور خارجه افزود: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیکتر شدن دیدگاه های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
واتس اپ مشغول آزمایش گزینه ای است تا پیام های حذف شده را دوباره بازگرداند.
گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیام صوتی شهید ابراهیم النابلسی پیش از شهادت را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ