دشتی سخنگوی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار ۳ باب منزل مسکونی کاملا تخریب و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل آتش‌نشانی تهران گفت: نشت گاز علت انفجار ساختمان در جوانمردقصاب بوده است؛احتمال محبوس‌بودن زیر آوار وجود دارد.
ملکی با اشاره به اینکه تا این لحظه ۱۲ نفر در این حادثه نجات پیدا کرده‌اند، گفت: این ۱۲ نفر شامل ۷ مرد و ۵ زن هستند و همچنان عملیات در محل ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
بر اثر انفجار یک خودرو در منطقه سیده زینب در حومه دمشق، تعدادی از مردم شهید و زخمی شدند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از انفجار بزرگی که در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو در شب گذشته رخ داد، منتشر کردند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از انفجار بزرگی که در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو در شب گذشته رخ داد، منتشر کردند.
منابع صهیونیستی بدون پرداختن به جزئیات تایید کردند که یک بمب در محله «پردس شنیر» در لود منفجر شده است.
در پی شنیده شدن صدای مشکوک انفجار در واشنگتن، سازمان حوادث غیر مترقبه آمریکا اعلام کرد که صدای مهیب در سرتاسر واشنگتن حس شده؛ پرواز یک هواپیمای سبک در منطقه ممنوعه علت این صدای مهیب بود.
نویسنده و سیاستمدار برجسته روسیه که از حمله تروریستی روز شنبه جان سالم به‌در برده است، جزئیات تازه‌ای از این حمله را به اشتراک گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با بیان اینکه انفجار تبریز به ۱۰۰ ساختمان آسیب وارد کرد، گفت: علت انفجار تبریز در دست بررسی است و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.
منابع خبری افغانستان از وقوع انفجار در تجمع خبرنگاران در مزارشریف در شمال این کشور خبر دادند.
پلیس پاکستان جزییات جدیدی از انفجارمرگبار پیشاور که شمار زیادی کشته برجای گذاشت، را فاش کرد.
یکی از اعضای تیم تروریستی جیش الظلم در اعترافاتش می‌گوید: با ۱۶ کیلو مواد انفجاری و دو اسلحه کلاش قرار بر ترور داشتیم.
رسانه‌های ترکیه درباره جزئیات این انفجار اعلام کردند که انفجار ناشی از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مسیر عبور نیرو‌های ضد شورش پلیس ترکیه در جاده دیار بکر به «ماردین» بوده است.
فرمانده نیروهای قسد وابسته به آمریکا به جزئیات بیشتری درباره هویت زنی که در پی انفجار اخیر در استانبول بازداشت شد، اعلام کرد.
برخی منابع خبری از وقوع سومین انفجار در محله راموت قدس اشغالی خبر می‌دهند. گزارش شده است که در این انفجار سه اسرائیلی زخمی شدند. از جزئیات بیشتر انفجار سوم گزارش بیشتری در دست نیست.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه انفجار رخ داده در این محل موجب تخریب ساختمان نشده بود، افزود: در پی این انفجار آتش‌سوزی در ساختمان رخ داده و دود زیاد ناشی از آن طبقات را فراگرفته بود. آتش‌نشانان نیز با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و همزمان گروهی دیگر نیز با مراجعه به طبقات پنج نفر از ساکنان طبقات بالایی را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جدیدترین جزئیات از انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق را تشریح کرد.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
خالد زدران، سخن‌گوی فرماندهی پلیس کابل گفته است که براساس آخرین جزئیات، چهار شهروند افغانستان و دو کارمند سفارت روسیه کشته شده‌اند.
هنوز علت انفجار مشخص نیست، اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی کاربران می‌گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است، اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده‌اند.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ