نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی از نهایی شدن تعیین «ایریت لیلیان» به عنوان سفیر این رژیم در آنکارا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که از نوامبر سال جاری میلادی، «نایجل کیسی» جانشین «دبورا برونرت» به‌عنوان سفیر لندن در مسکو خواهد بود.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ترکیه پیش از عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدیدایران با وزیرخارجه ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید ایران در بلغارستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و با تشریح آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود، اهم برنامه‌های اولویت دار برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات ارائه کرد.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری اسلامی موریتانی پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری قرقیزستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید کشورمان در سوئد در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای پیشبرد روابط با سوئد را ارائه کرد.
سفیر جدید ایران در سنگال پیش از عزیمت به محل مأموریت، با وزیر خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای توسعه هر چه بیش تر روابط با داکار ارائه کرد.
وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد که «استفان هچین» را به سمت سفیر جدید این کشور در عراق برگزیده است.
اگر تمایل دارید به سنگ کیسه صفرا، ضربان قلب نامنظم، افسردگی و خستگی مزمن دچار شوید، رژیم HCG را امتحان کنید! سازمان غذا و داروی امریکا توصیه می‌کند که به هیچ وجه از رژیم HCG برای کاهش وزن استفاده نکنید، چرا که بدن را در معرض خطر مشکلات جدی قرار می‌دهد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفر امروز خود به آتن، در گزافه‌گویی ضد ایرانی جدید خود مدعی شد که به ایران اجازه نخواهیم داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
در ادامه اعتراض‌های گسترده به اصلاحات قضایی نتانیاهو، همزمان با حمایت تلویحی کاخ سفید از رژیم صهیونیستی بار دیگر معترضان به خیابان ریختند؛ منابع عبری از غیاب معنادار پلیس گزارش دادند
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره عدم دعوت نتانیاهو به واشنگتن، حقایق جدیدی را منتشر کرد.
نتایج مطالعه جدید نشان می‌دهد سالمندانی که مقدار زیادی سبزیجات سبز برگ، ماهی و سایر غذا‌های سالم مصرف می‌کنند، ممکن است «سن مغزی» شان کمتر باشد.
سفیر روسیه در آمریکا درباره بسته جدید کمک واشنگتن به اوکراین گفت: «کمک‌های آمریکا تنها به طولانی‌تر کردن عذاب رژیم کیف کمک می‌کند.»
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از زمان آغاز به کار کابینه جدید نتانیاهو، امروز به آمریکا سفر خواهد کرد.
سفیر جدید ترکیه در سرزمین های اشغالی ضمن اظهاراتی عجیب گفت که ترکیه و مردم این کشور هیچگاه مخالف تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی نبوده اند.
مقامات آگاه در دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی سیاست‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به‌زودی راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شود.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
رژیم صهیونیستی اتهامات جدی علیه سفیرش در مغرب درباره سوء استفاده جنسی از زنان این کشور را نادیده گرفت و او را به رباط بازگرداند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه نتیجه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه است و ایران حامی همیشگی فلسطین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ